Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop i trøbbel


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har da som dere sikkert skjønner trøbbel med laptopen min.

 

Det har seg så at den sto på i natt, etter jeg så noen filmer.

Når jeg våknet var jeg borti den for å prøve å få gjort et par ting, men den var skikkeli treig og ekkel. Så jeg slo den av for å restarte.

Men da jeg slo den på igjen slo selve maskinen seg på, hardisken gikk litt så stoppet den og skjermen kommer ikke på i det hele tatt, og så sto den bare der og gikk uten noe skjedde, lot den stå i 10 min for å se om noe skjedde men ei..

 

Jeg lurte på om dere brukere av forumet har noen teorier om hva som kan vær galt?

og forhåpentligvis noen tips?

 

På forhånd, takk.

 

Mikael B.

Endret av miket87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først ville eg prøvd å ta ut batteri og lader, ventet ca 10-20 minutter og så satt batteri inn igjen og så prøvd.

om det ikke går. så ville eg prøvd å bare ha strøm koblet til og ikke noe batteri.

 

om dette ikke virker ville eg sendt den inn om du ikke har noen venner med teknisk ferdighet innen bærbare

Lenke til kommentar

du kan prøve å slå den av og på flere ganger.. vært borti flere maskiner som ikke starter på første forsøk..

Om du da får starta den ville jeg tatt kopi av alt viktig på den og sendt den på service om du fremdeles har garanti.

 

Hadde en maskin en gang som noen ganger starta på første forsøk, og andre ganger måtte jeg slå den av og på 20-30 ganger før den ville starte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...