Gå til innhold

Her låses Iphone 3G opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var litt sent.. Har oppgradert til 2.2 for lenge siden jeg. Eller når den ble sluppet. Vil det komme en update etterhvert da?

 

Det gjør ingenting. Du kan nedgradere den i iTunes. Last ned 2.1 (Google), start iTunes, hold inne Shift (Hvis du har Windows) eller ALT (Mac) mens du trykker på "Gjenopprett, og velg den filen, og trykk "Gjenopprett.

 

Først God Jul til alle sammen!

 

Har en 3G ver 2.2 Kjøpt den brukt (3-4 mnd gml) så jeg vet ikke om den har vært 2.1 før. Har lastet ned 2.1 som foreslått, men får opp "iPhone-enheten iPhone kunne ikke gjenopprettes. Det oppsto en ukjent feil (1013)" Noen som har en ide om hva dette skyldes ? Har pøvd med iTunes ver 8.0, 8.0.1 og 8.0.2

 

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar

Man kan ikke nedgradere basebandet til iPhone 3G, så det er ikke mulig å låse opp en slik telefon som er oppgradert til 2.2 i iTunes, selv om man følger metoden Steffen Moss lenker til. Å nedgradere en iPhone 3G fra 2.2 til 2.1 har null nytte, den kan ikke låses opp med metoden som er vist i denne artikkelen.

Lenke til kommentar

Etter å ha trålt linken frem og tilbake, så har jeg kommet til samme konklusjon. Basebandet kan ikke tilbakestilles. Det er visstnok noen få som har klart det, men det går ikke klart frem hvilken generasjon det er snakk om og advarslene er mange. Jeg tør iallefall ikke prøve mer enn jeg har gjort i kveld, trodde en stund at det var kjørt :-(

 

Er nå tilbake der jeg begynnte, 3G med siste ver, 2.2, låst til Netcom.

 

Ha en fortreffelig julehøytid ;-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...