Gå til innhold

Gaming pad til bilspill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Skal kjøpe meg gaming pad for å kjøre bilspill(Trackmania). Hva er å anbefale?

Har Rumblepad 2 nå, men tastene setter seg fast osv(litt for mye gaming??), så lurer på om det er et bedre alternativ der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg kjøper meg 360 kontroll.. men blir man svett på hendene osv av den? i tilfelle, hvilke kontroller er det man ikke gjør det? chillstream har vel no "lufting" e.l., men fungerer den til PC? er den stor og klumpete?

• 2 uker senere...
Skrevet

Så svett som du er tvitsj så tror jeg ikke det hjelper med noe lufting hehe.. :p

Jeg bruker xbox controll og det funker knall, men kan kanskje bli litt svett/varmt på henda noen ganger. Chillstream funker forsåvidt til pc, men har ikke prøvd den. Hvis du kjøper 360 controll husk å ikke kjøpe trådløs.

fland... =P

Skrevet
Så svett som du er tvitsj så tror jeg ikke det hjelper med noe lufting hehe.. :p

Jeg bruker xbox controll og det funker knall, men kan kanskje bli litt svett/varmt på henda noen ganger. Chillstream funker forsåvidt til pc, men har ikke prøvd den. Hvis du kjøper 360 controll husk å ikke kjøpe trådløs.

fland... =P

anders-gutt:D ja, kjøpte xbox360-kontroll med ledning;)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...