SpecialForce Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hei alle sammen. Kjøpte Warcraft 3 for gud vet hvor lenge siden og lekte med tanken om å begynne å spille dette igjen da jeg oppdaget at jeg ikke kunne spille det uten cd. Har uten hell prøvd å emulere både Reign of Chaos og Frozen Throne i nyeste versjonen av Daemon Tools. Har noen en løsning for å spille det uten CDer? Har den nyeste patchen som kreves av battle.net (1.22) Skal få opp noen bilder av coverne så fort som mulig. Takker for all hjelp. Bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 22. desember 2008 av SpecialForce
Obi-Wan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Tror du slipper cd med nyeste patch til TFT
SpecialForce Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Det kan godt hende, men hva er TFT? Jeg har nå prøvd flere ganger og det funker ikke, men det ser ut til å gå an å nappe ut cdene etter at spillet har startet opp. Jeg er to strakser fra å laste ned patcha isoer og heller kjøre de. Synd i grunn. Lyst til å gi meg en liten miniguide?
SpecialForce Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Jeg har lagd mine isoer på akkurat samme måte som jeg lager i stand til dvder og andre spill.. Jeg trenger bare en løsning for dette spillet
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Det er bare å laste ned nyeste patchen til Warcraft 3, så skal det funke, men det kan hende at jeg blander sammen med andre Blizzard spill, men det skader jo ikke da å prøve.
Patton Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Warcraft 3 + TFT trenger ikke CD lenger etter siste patch. Husker ikke helt versjonsnummeret, men hvis du logger deg paa battle.net, saa skal du faa den siste patchen.
SpecialForce Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Hei alle sammen, de enkleste løsninger er noen ganger lette å overse. Til de som ser denne tråden i fremtiden: Løsningen er å klikke på autorun.exe så starter spillet fint opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå