Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Når vi er inne på C&C, hva skjedde med Tiberian Sun serien? Jeg husker jeg elsket det, så kom tilleggspakken Firestorm, som gjorde spillet enda bedre. ehh, tiberium wars? http://images.google.no/images?q=tiberium%...sa=N&tab=wi
Bebeluv Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Fant det ut etter at jeg hadde lagd posten.
ole_marius Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 (endret) personlig synes jeg at teberium er som bob bob... storien er litt bra, men jeg savner det som gjorde C&C spillene til noe eget. særlig RA3 minner meg faktisk om standart rts spill som du kan finne i billighylla hos en brukt butikk, vet ikke helt hva som skjedde etter at EA sparket de gamle C&C utviklerne, men med dem forsvant egentlig gleden av å spille dette. noe jeg kan tilføye med RA3 er at nå har alt en ekstrafunksjon, og med dette er egentlig alt blitt for mye bling bling for meg. jeg trenger noe som egentlig er enkelt og greit, det er vel dette som skiller oss old school gutta fra de nye fansen. Endret 29. desember 2008 av ole_marius
Daily-Drifter Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 (endret) du må huske at det skal mer til for å glede nå, enn det gjorde før. Har dere sett kamper med folk som er gode i RA3? hd versjon hos yt Endret 29. desember 2008 av Daily-Drifter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå