Gå til innhold

Problemer med Unlimited Game Download


Anbefalte innlegg

http://www.movies-games-and-music.com/Game...eDownloads.html

 

Kom over denne artikkelen på nett, og betalte for en lisens der. Men, jeg får bare instruksjoner om hvordan laste ned µtorrent og å laste ned filer fra denne. Dette vet jeg jo, og kunne gjort det lett uten å betale de 400kr jeg betalte. Ser at de nevner at det går "incredible fast" å laste ned spill, men sitter her med samma gamle hastighet som jeg alltid har hatt på torrent.

 

Jeg føler jeg har gått glipp av noe, slik at jeg kan få enda bedre hastigheter. Har noen noe tips?

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en fare for at du har blitt lurt her. Siden ser ut til å være en falsk anmeldelse av en torrentside tilsvarende pirate bay som tar seg betalt.

 

Når de bruker torrent er dette like raskt/tregt og ulovlig som torrenter funnet andre steder (om det er kopibeskyttet materiale du laster ned)

 

 

Edit: Følg og med på kortet du betalte med. Er en fare for at det kan bli misbrukt om man har brukt det på tvilsomme sider.

Endret av Zarato
Lenke til kommentar

Det virker ganske tydelig på meg også at dette bare er en lureside. Det finnes ingen lisensordninger hvor mange kan laste ned uendelig med spill, legitimt. Denne siden har jo ikke engang noe system, slik andre sider har.

 

Men jeg regner med at du betalte med VISA eller et annet kredittkort. Du kan klage til dem. De har plikt til å beskytte deg mot scams.

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar

Om man studerer siden litt er det god grunn til å være mistenksom, f.eks til noen av tilbakemeldingene folk har gitt.

 

"I just paid less than the cost of a single game to join unlimitedgamedownloads.com and now I have access to a whole world of games, from the latest releases to the timeless classics. I was even able to download a C64 emulator and re-live all the old games from my younger years!"

 

Med andre ord, de får laste ned de nyeste spillene gratis, som er de facto piratkopiering og dermed en ulovlig side. Ikke noe jeg ville betalt for!

 

Og hastigheten på en Torrent-nedlastning vil som alltid være avhengig av linjekapasiteten din og hvor mange som seeder.

 

EDIT: Om man googler nettstedet du fant linken fra er det en rekke autogenererte nettsteder som viser til dette nettstedet og selvsagt gir dette nettstedet toppkarakter. Typisk for folk som ikke har de beste hensikter, dette.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Det tar som regel ett par dager før du får opp hvilken transaksjon som har trukket hva, men pengene trekkes fra det beløpet som er disponibelt på kontoen.

 

Dette kan være alt fra snopet du kjøpte på 7-11 tidligere, en taxi-tur du tok for noen dager siden til noen som systematisk tømmer kontoen din med mindre transaksjoner for at ikke BBS skal fatte mistanke.

 

Og om du ikke har gjort det enda, RING BANKEN DIN!

Nummeret står bak på kortet ditt, og der vil du få sperret kontoen din. Du kan evt. se om du kan få sperret kortet for utenlandske transaksjoner.

 

[EDIT]

Evt. snakk med dine foreldre, og få dem til å snakke med banken så raskt som overhode mulig. Jo lenger du venter, jo vanskeligere blir det å få igjen penger som blir tappet fra kontoen............

[/EDIT]

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...