Mrpain Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 hei, jeg har sett litt og lest litt om SMOD, og tenkte jeg skulle prøve dette, men hvordan installerer jeg dette? Readme'en er HELT uforstårlig... noen?
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Post readme filen, så kanskje vi forstår det.
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Skjønner ikke et kvekk av det der jeg heller. Men sjekk på siden deres hva som står der.
Krillekongen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Sitter du igjen med en mappe, eller er det en install hvor du må velge plass?
Mrpain Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Sitter du igjen med en mappe, eller er det en install hvor du må velge plass? det var an mappe bare som ble lasta ned, maps, materials, models, scripts osv vil bare vite hvor jeg putter disse mappene/filene så jeg kan spille SMOD NB: har aldri vert borti dette her før... trengs det noen nye mapper? skal det legges i steam? skal det isåfall leges i HL2 mappen? hva?
Krillekongen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Legg den her: hvor du har steammappa\Steam\steamapps\SourceMods\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå