Olenr1 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Heisann på dere... Driver å snekrer sammen en stue-maskin her, og har følgende komponenter: HK: Gigabyte GA-73PVM-S2H Se her Minne: Geil 2Gb 800Mhz CPU: Intel E2200 HDD: Maxtor DiamondMax 250 Gb Optisk: SonyNec Optiarc BR-5100S (SATA)leser, men ikke brenner PSU: 350W innebygd i Antec kabinett OS: WinXP Pro SP3 Installasjonen gikk finfint, men da jeg skulle prøve den med en Blu-ray disk fikk jeg følgende feilmelding: Kan dette være på grunn av at Blåroy-spilleren er konfigurert som IDE-enhet, fordi jeg glemte og trykke F6 og installere AHCI driverne, fra den diskett-stasjonen jeg ikke har :!: ? Spilleren bli gjenkjent i diskbehandling slik: (Med blu-ray plata i) Noen som har en idè om hvorfor den ikke vil lese blu-ray ? Har siste bios-update på HK, og firmware til blu-ray'en fins ikke annet enn stock. Er det noe som må "enables" eller "disables" i bios, i windows eller hva ? Og er noen som vet om CPU'en vil være kraftig nok til å vise 1080p ?? Olenr1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå