Fred7555 Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Hei, jeg har en del DVD-plater, som jeg gjerne vill ha inne på pc'en, så jeg slipper å hente cd'en hver gang. Er det mulig å brenne, eller kopiere DVD-en inn på pc'en, slik at du kan spille den uten DVD-platen? Takker for all seriøs hjelp
007CD Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Joda, Deamon tools til å avlese platene, og Alcohol 120% til å lage image filene. Kan hende at du må decryptere de først i enkelte tilfeller.
With Odin on my side! Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jepp, det kan du gjøre enkelt med et program som heter Magic DVD Ripper. Du kan laste ned demo version her, eller kjøpe den på samme side! Lykke til Tror min løsning er lettest... Men vil anbefale å lagre filmene i avi format. Blir den minste filen, med best kvalitet i forhold til størrelse. Disse filene spiller du av med VideoLan som du kan laste ned her.
Fred7555 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 (endret) Ok, takk for svar Tror jeg prøver løsningen til Tripple-Niplle i starten UPDATE: Kopierte akkurat "National Treasure 2 -Book of secrets" inn, og har sett på den også, det funker kjempebra, tok 15 min, og legge den, når den er på 5.5 Gig Endret 20. desember 2008 av Fred7555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå