Gå til innhold

Program som kopierer nye filer "on the fly"


stekre

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om et program som overvåker en mappe og kopierer nye filer til en annen mappe? Jeg har funnet et program som heter watchdirectory som kan automatisere forskjellige ting, men dette koster forholdsvis mye. Så jeg trenger et substitutt for dette programmet, helst freeware. Det er viktig at programmet kopierer alt som blir droppet i overvåkingsmappen, også mapper og undermapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har prøvd begge programmer nå + diverse andre. Det første ser ikke ut til at man kan automatisere, man må altså åpne gui og trykke på en knapp for å kopiere over filene. Jeg er på jakt etter et program som kjører i bakgrunnen og gjør det automatisk. Det andre programmet funker ganske bra, men har et stort problem. Om filer blir flyttet fra destination folder så kopieres filer på nytt. Forklarer litt nærmere hva jeg er på jakt etter:

 

Torrent program flytter ferdige filer til folder 1, disse skal ligge her for å seedes. Nye filer som blir flyttet til folder 1 skal kopieres til folder 2 hvor filene så blir flyttet til mappene de tilhører (film, musikk osv). Filene vil altså ikke bli liggende i folder 2, og programmet må derfor kun bruke innholdet i folder 1 for å avgjøre om filene skal kopieres til folder 2 eller ikke. Om noen vet om et program som greier dette så hadde det vært kjempefint, har prøvd 100 program nå uten å finne et som greier alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...