Gå til innhold

Forskjell på Live og PSN?


Ganam

Anbefalte innlegg

Hei har ikkje prøvd PSN enda, og lurer på kossen utvalget er? På Xbox 360 var det veldig mange arcade spill eg kunne laste ned. Er dette mulig på Playstation 3 og er det mange?

 

Spørsmålet er kva er forskjellen på Live og PSN. Har hørt så masse om at Live er så mye bedre bla bla. Men har ikkje funnet ut korfor, veit bare at PSN er gratis å bruke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ps3 og aner ingen ting om arcade spillene på live, men vet at det er mange bra på psn!!!

Regner med at du skal kjøpe deg konsol og vet ikke hvilken? Isåfall ville jeg tatt den vennene dine har (hvis du gamer online som jeg regner med du skal) Jeg vil si at LIVE er bedre på noen ting mens PSN er bedre på andre, som f.eks live er bedre på game invites, voice chat, musikk i spill(kort sagt det sosiale). PSN har alt dette det å men det funker ikke like bra,(PSN har jo fått HOME nå da) men allikavell ville jeg valgt det vennene dine har! Jeg valgte ps3, fleste av vennene min ehar xbox så vurderer det nå. Selvom jeg tror ps3 faktisk er en bedre maskin en xbox, men at dette vil vi ikke se før etter hvert (killzone 2 kanskje)men dette er en helt annen diskusjon som bare blir til en fanyboy krig så den trenger vi ikke ta nå! :)

Lenke til kommentar
Hei har ikkje prøvd PSN enda, og lurer på kossen utvalget er? På Xbox 360 var det veldig mange arcade spill eg kunne laste ned. Er dette mulig på Playstation 3 og er det mange?

 

Spørsmålet er kva er forskjellen på Live og PSN. Har hørt så masse om at Live er så mye bedre bla bla. Men har ikkje funnet ut korfor, veit bare at PSN er gratis å bruke.

 

Ja, du har mange spill på PSN også, ca. 50-60 tipper jeg.

Alt fra stortitler som Burnout: Paradise, Warhawk, Wipeout HD til mindre titler som Super Rub 'a' Dub og norske Snakeball. :)

 

Forskjellene er:

- at du kjøper spill med ekte penger på PSN, mens på XB Live arcade bruker Microsoft points.

- PS3 har mye større maksimum-størrelse på spilene på PSN, så du kan kjøpe spill på flere gigabyte, mens 360 har hovedsaklig bare små-spill.

- Ligger også ett annet gammelt PS1-spill på PSN, men de er ikke så gode lenger. :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...