Libra1988 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei! HAr kjøpt meg en Seagate Freeagent GO(NTFS). Problemet er at jeg pleier å koble den til PS3 for å se filmer og diverse på den, men dette går da ikke pga at PS3 bare klarer å lese eksterne harddisker med FAT32 filsystem(tar jeg feil?) Før har jeg brukt en WD my book og den bruker FAT32 så det har ikke vært noe problem. Hvordan kan jeg formatere NTFS til FAT32? Når jeg høyreklikker på harddisken trykker jeg på "formater", men jeg får ikke valgt mellom de forskjellige filsystemene, kun NTFS. Hjelp, om noen forstår språket =P Takker for svar =) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Windows lar deg ikke formatere partisjoner større enn 32 GB i annet enn NTFS. Det er mange alternative måter, f.eks med å boote fra diverse Linux CD'er. Eller bruke program som SwissKnife. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Prøvde swissknife, men nå ser det ut som at hele harddisken har tatt kvelden.. Hele pc'en fryser seg når jeg kobler den til Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Denne tråden regnes som løst =P Kjørte ny formatering av harddisken og nå fungerer den helt fint =) (FAT32) Swissknife fungerte bra, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå