Gjest Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 (endret) vil først si at det er ett helrig spill. var utrolig skuffet på første bane hvor man går rundt på stranda. men nå blir jeg bare imponert hver gang jeg spiller det. det er fantastisk å spille på full grafikk med full anti aliasing og riktige kontroller. jeg har kommet til slutten på Frozen Paradise, hvor man skal forsvare seg mot aliens som angriper, imens han karen prøver å sprenge opp døra. jeg har prøvd mindst 15 ganger nå, og satt på easy selvfølgelig. jeg har blitt veldig dreven i spillet av disse forsøkene og er flink til å drepe dem. men hver eneste gang jeg har prøvd har jeg dødd. og jeg vet ikke hva som dreper meg. plutselig så ligger jeg død på bakken. Det må være noe jeg ikke vet om som dreper meg. plutselig er jeg død. selvom alt ser ut til å gå veldig fint til å begynne med. jeg har begynt å slå pcskjermen min og det er dumt fordi da kan det kanskje hende at jeg må spille på den andre skjermen. og hvis jeg ødelegger den også, må jeg kjøpe ny. og tenk om jeg ikke får svar innen jul, så er det forsent å skrive pc skjerm på ønskelista! Endret 18. desember 2008 av Gjest
TCi Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 (endret) Skal jo være ganske enkel boss. Bare du er oppmerksom på de små også. Ligger nok av granater og annen ammo der. Har aldri hatt problemer selv på delta der. Pass energien din og gjem deg bak noe når den er lav. Endret 17. desember 2008 av TCi
Gjest Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 men jeg plutselig dør uten at jeg vet om det. plutselig ligger jeg på bakken, selvom jeg har hatt full energi og health. jeg bare dør. dreper alle de små helt fint. først på lang avstand, og når de har brytt gjennom linjene våre så tar jeg shotgun og dreper dem lett. når jeg får lite energi og sånn tar jeg dekning og lader opp. så går jeg ut igjen. forresten hva er den røde scouten som kommer etterhvert? kanskje det er den som dreper meg? kan ikke du/dere prøve banen bare en gang for min skyld og kanskje finne ut hva det er som dreper meg. kanskje dere blir minnet på det. også er det veldig gøy også. på forrhånd, tusen takk.
TCi Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Beklager, jeg blandet denne med en tidligere boss. Kan ikke huske det var noe som drepte deg med en gang som jeg gjorde når jeg spilte gjennom. Men du må passe deg i fra sidene. Om du dør uten grunn så må det være noe galt med kopien av spillet ditt. Aldri hørt om at noen har dødd med full helse.
Chris93 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Det kan være den oranjse flyge alienen, den slipper nemlig bomber. Skjer disse dødsfallene rett etter en av de andre sier noe med "orange fucker"?
Gjest Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 ja. jeg fant det ut. det er den røde. den slipper ut bomber som kommer seg bak meg og sprenger i ryggen min. la merke til det nå, etter veldig mange forsøk. så spørsmålet er løst. må forresten si at jeg digger spillet. takk for alle svar
Mr. Fiskum Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 *snip*det er fantastisk å spille på full grafikk med full anti aliasing og riktige kontroller.' *snap* Sorry for ot, men lurer svært på hva du har for no data som klarer å kjøre dette så bra.
Gjest Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 jeg brukte mye av komfirmasjonspengene på ny pc. jeg kjøpte skjermkortet for noen måneder siden, og som da var det siste og beste fra nvidia. jeg kan ikke navnet og alle tallene. jeg fikk en venn av broren min til å sette inn mange ting til pcen min som jeg ikke kan så mye om. ca halvparten av innholdet er byttet ut. Det jeg vet som har med grafikken å gjøre er at jeg har 4 gb ram og det sin var det siste nvidia kortet for noen måneder siden. shaders, har jeg ikke på enthusiast, men jeg har det på gamer. ikke fordi det lagger, men fordi jeg synes alt blir så overdrevent blått. om jeg har det på lavere en gamer blir alt så tamt og kjedelig. Grafikken synes jeg er veldig imponerende. etterhevrt i spillet måtte jeg sette ned anti-aliasing et nivå fordi det begynte å hakke litt. jeg så ingen forskjell uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå