ChrisHansen Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Pc'n min krasjet og trenger desperat å ta backup av den før jeg formaterer og installerer alt på nytt. MEN, HP bruker som kjent en egen spesiell SATA kontakt fra disk til hovedkort. Man 'skyver' disken ned i kontaktene, istedetfor å 'dytte' kontaktene inn. Lurer derfor på om det er noen som vet om noen andre enn mamoz.no selger denne braketten? Den koster 1100,- hos de, mens kan få kjøpt den $50 på eBay. Kan ses her: http://cgi.ebay.com/HP-Pavilion-DV9600-434...bayphotohosting Tenkte høre om noen visste om noen her i Norge som selger den før jeg kjøper på eBay! Har forøvrig produktnr #434106-001 i sortimentet til HP. Takk på forhånd!
Hårek Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Hva skal du egentlig gjøre? Koble disken til en annen PC for å hente ut filene? Du skal ikke trenge en slik brakett til det. Skru den løs fra braketten, så er det vel helt vanlige SATA kontakter på selve disken.
ChrisHansen Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Hva skal du egentlig gjøre? Koble disken til en annen PC for å hente ut filene?Du skal ikke trenge en slik brakett til det. Skru den løs fra braketten, så er det vel helt vanlige SATA kontakter på selve disken. Vel, da har jeg bare en ting å si.. Takk for at jeg leste svaret ditt 2min etter at jeg hadde kjøpt brakett på eBay..
PerB Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Vel, da har jeg bare en ting å si.. Takk for at jeg leste svaret ditt 2min etter at jeg hadde kjøpt brakett på eBay.. Vel. Du kan ikke klandre andre enn deg selv for å være utålmodig,
ChrisHansen Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Vel. Du kan ikke klandre andre enn deg selv for å være utålmodig, Dårlig uvane det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå