Gå til innhold

Skal til Gran Canaria... kjøpe noe spes?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal en litn påsketur til Gran Canaria, og jeg bare lurer på om d er noe datarelatert, eller elektroniske ting generelt, som er billigere å kjøpe der nede. Eller om d bare er spritn... :p

Ellers kan jo folk komme med gode råd hva vi skal gjøre der nede oxo :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hverken data eller videokamera/digitalkamera er ekstremt mye billigere der nede. Billiggreiene du ser (type DV-kamera til 199 euro) er brukte ting som blir tatt i innbytt ved kjøp av nytt. Kan du kunsten å prute SKIKKELIG, så kan du finne noen varp. Jeg ville heller holdt med til de sikre butikkene/kjedene, og ikke butikkene du finner på strandpromenadene også... Selv om de er litt "dyrere".

Lenke til kommentar

Datating er ikke noe spes billig rundt om i verden. Der tror jeg norge ligger ganske godt ann. Er veldig god konurranse her i norge når det gjelder data deler.

 

Har ikke funnet noe billige spill i utlandet heller, wc3 kosta faktisk 600 spenn på dagligvarebutikken i USA.

 

En ting jeg vet at man kan tjene penger på er fjernstyrt bil. Kjøpte med en til 5000 nok som ville ha kosta ca 9-10000 i norge :woot:

Lenke til kommentar

Digitalkamera er ganske billig der nede, men pass deg for at du ikke blir lurt av selgerene. Sjekk norske priser før du går i butikken, og bestem deg på forhånd hva du er ute etter. Du MÅ prute.

Kjøpte et Fujifilm Finepix F401 for 330 euro på FuerteVentura for en måneds tid siden. Ca 1000 kr billigere enn i norge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...