Gå til innhold

Skifte skjerm på nokia n95


MrPancake

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har prestert å knuse skjermen på min ca. 1 måned gamle n95 :thumbdown: Den tålte utrolig lite, men det er desverre ikke så mye jeg kan gjøre med det nå. Hadde den bare i lommen, og fikk den i klem mellom meg og en benk når jeg skulle skyndte meg litt :dontgetit:

 

Poenget var; er det noen som vet om det går ann å bytte skjerm på nokia n95, og hvor mye dette eventuellt kommer til å koste?

 

Mobilen ble kjøpt fra moobi og jeg har fått tilsendt papirer fra dem, som jeg skal sende med mobilen. Har noen av dere et annet verksted å anbefale, hvis det f.eks. finnes billigere alternativer? :p

Endret av haakon_91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger ikke papirer fra Moobi for å bytte display. De papirene er vel kun om du skal ha noe reparert på garantien. Og knust display går ikke under garantien uansett. Men mulig du må sende med papirene dersom du skal sende den til service via dem.

 

Går det ann og bytte? Ja, det gjør det, koster sikkert rundt en tusenlapp. Men dette kan variere fra verksted til verksted.

 

Vet ikke helt hva du tenker på når du sier billigere alternativer, men om du tenker på og bytte selv, så er dette også mulig, en grei jobb dersom man er litt fink med fingrene.

 

Men.. Bytter du selv mister du all form for fremtidlig garanti på apparatet, som kan være kjekt og ha dersom det skulle skje noe mer med den.

Lenke til kommentar

Hmm, å bytte selv er nok temmelig uaktuellt med tanke på garanti ja...

 

Med pris mente jeg om det var noen verksteder som var generellt billigere enn andre.

 

Trengte papirer fra moobi med tanke på servicen ja ;)

 

Takker for svar, hvis det er rundt en tusenlapp for ny skjerm, skifter jeg den lett! Litt sjipt å ha en n95 bundet til et abonement et helt år uten at du får brukt den liksom... :p

Endret av haakon_91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...