Gå til innhold

Boiling Point : Road to hell


Anbefalte innlegg

Jeg var i Sverige for to dager siden og kjøpte tre spill, blant annet Boiling Point.

 

Coveret viser jo selvfølgelig et spill som skal være veldig bra, med gamescores på 9/10 etc.

Gamer.no ga spillet 6/10.

 

Jeg kom hjem i dag og tok en tur innom youtube for å se video fra spillet, og det viser seg at dette er mer eller mindre et latterlig spill med AI som danser i stedet for å springe og våpen som oppfører seg merkelig.

 

Holder på å laste ned patch nå, så har ikke fått prøvd spillet enda. Men er det noen som har spilt det og kan fortelle litt om hvordan spillet er til dags dato med nyeste patch?

 

Kjøpte også Unreal Tournament 3 og Race - The WTCC game.

 

Edit: urgh, tror ikke jeg kommer til å starte det spillet igjen.. For noe møkk.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg la ned ganske mykje effort i dette spillet faktisk, uten å ha tilgang til internett på det tidspunktet så fekk eg ikkje oppdatert det.

 

Ein grusom bug i spillet gjorde at eg ikkje kunne plokke opp ting fra døde fiender, direkte fra kroppen deres. Kunne ta opp våpen som de mast forsiden av liket osv.

 

 

HEILT HEILT HEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILT på slutten av spillet , dreper ein slags general eller ka det var, så må du ta ein nøkkel fra han og låse deg inn ei dør. Dette gikk jo selfølgelig ikkje, så etter sikkert 40-50 timer playtime klarte eg aldri å fullføre spillet , ei dør skillte meg fra å oppnå Nirvana :D

 

trur det rauk et tastatur då ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...