thadon Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Ja, nå er tiden kommet for å få kjøpt seg en ny harddisk da den interigerte og den eksterne er ganske proppet. Jeg vurderer å kjøpe meg denne harddisken. I den røde boksen under der står det: Før du bestiller denne SATA-disken må du undersøke om hovedkortet ditt har ledig SATA-kontakt. Hvis du ikke har ledig SATA-kontakt, må du enten velge en IDE-disk eller kjøpe en ekstra SATA-kontroller, som du finner under Tilbehør. Jeg TROR at den vil passe til mitt hovedkort, men vil den det? Ja, jeg er ganske ukyndig på alt som har med hardware å gjøre så jeg spør dere O'store på dette vakre forum. Og om det passer, det er vel ikke noe problem å få kobla det sammen inni der? En ledning til hovedkortet og en fra strømforsyninga inn, noe værre er det vel ikke? Vil bli glad for svar -Takk
Duqe Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Harddisken passer helt perfekt til HKet ditt. Her er det bare å koble til og kjøre i vei.
Programvare Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Harddisken passer helt perfekt til HKet ditt. Her er det bare å koble til og kjøre i vei. Er det nok S-ATA-kontakter da?
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Det er 5 på det hk'et ved første blikk.
Duqe Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Burde være nok, HKet er utstyrt med 5 sata porter.
thadon Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Da takker jeg for hjelp, da blir vel harddisken bestilt innen de nærmeste dagene.
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Man teller porter på bildet...
Programvare Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Ok, er det de 5 rosa portene helt nede i venstre hjørne, eller noe annet? Sett gjerne en pil på et bilde. Er ivrig på å lære nytt!
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 De lilla på det hk'et er sata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå