Gå til innhold

Xbox Arcade utsolgt overalt?


CREDiBLE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk den til 1400 på siba med 3 spill (lego Indiana Jones, Kung fu panda og sonic tennis et eller annet. Samt 5 små spill)

 

 

Det er jo en knallgod deal, dog står det at den koster 1500 siba.no. Uansett, siden det er snakk om en Arcade må du huske å bestille HD fra xboxupgrade.com også!

Lenke til kommentar

GameStop har tilbud på Xbox Arcade når du da bytter inn 1 komplett PS2 (ikke chippet, 1 orginal kontroller og de 2 nødvendige kabler)sammen med 5 spill (ikke EA og PES titler tidligere enn 2006), da får du arcaden for 399,-

Da skal du egentlig få med arcade spillet og sonic tennis i en såkalt bundle. De fleste GameStop er sikkert utsolgt og vil da gi med deg seperate spill (fremdeles sonic og arcade.)

Endret av twiztaa
Lenke til kommentar
Fikk den til 1400 på siba med 3 spill (lego Indiana Jones, Kung fu panda og sonic tennis et eller annet. Samt 5 små spill)

 

 

Det er jo en knallgod deal, dog står det at den koster 1500 siba.no. Uansett, siden det er snakk om en Arcade må du huske å bestille HD fra xboxupgrade.com også!

 

 

1495 var det ja, så 1500 blir rett :) Vurderer kanskje og selge de spillene som følger med. Hva får jeg tror dere om jeg selger dem når de er uåpnet? Eller er det helt umulig og si med tanke på at det spørs på hvor mange spill de har osv?

Lenke til kommentar
1495 var det ja, så 1500 blir rett :) Vurderer kanskje og selge de spillene som følger med. Hva får jeg tror dere om jeg selger dem når de er uåpnet? Eller er det helt umulig og si med tanke på at det spørs på hvor mange spill de har osv?

 

Jeg tror det du får få dem avhenger av konsoll, tittel og alder. At spillet er uåpnet har kanskje noe å si, men det vet jeg ikke :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...