Gå til innhold

Xbox Arcade utsolgt overalt?


CREDiBLE

Anbefalte innlegg

Isåfall ufattelig dårlig jobbet av salgsavdelingen i Microsoft. Utsolgt på samtlige Spaceworldbutikker, utsolgt i samtlige Lefdalbutikker og utsolgt i samtlige Elkjøpbutikker. Expert har fortsatt endel igjen, men det kan de takke blodprisen sin for. Mulig at onlinebutikker har igjen, men jeg tror ikke posten rekker frem før julaften.

 

Noen som vet om noen utsalgssteder som fortsatt har Araceden til under 1500? Eller noen Lefdal/Elkjøp/Spaceworld-ansatte som vet om det kommer ny forsyning før jul? Vil ikke bestille fra nett, da jeg vil gi gaven "fysisk" på julaften

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor i Oslo, og Sanvika er ikke noe problem å komme seg til. Men er dere sikre på at de har den Arcade-versjonen til 1400? ser på lefdal.no at de ikke har den på lager der, men hvis dere vet noe annet er jo det supert. lips-versjonen er 500 kroner dyrere, og dermed uaktuell.

 

er det arcaden til 1400 de hadde?

Lenke til kommentar

Er neimen ikke sikker på om de har den til 1400kr, men jeg er banna bein sikker på at jeg så alle de andre versjonene der. Så både Arcade med Lips, Pro med spill og Elite med spill. Litt synd om du skal ha den til 1400kr da, men jeg tror jeg ville ha dratt å sjekket om jeg var deg.

 

Tror Microsoft har holdt igjen litt på Arcade maskiner i og med at Jasper er i fullt opptog nå og den har 256MB integrert flashminne som vil erstatte minnekortene. Det betyr jo at Microsoft må fase ut de "gamle" Arcademaskinene.

 

Så enten må du nok lete litt mer til du finner en 1400 kroners Arcade maskin, ellers så får du kjøpe den til 2000kr med Lips, eller du kan vente på Jasper. Selv om noe sier meg kun førstnevnte er aktuelt :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Bor i Oslo, og Sanvika er ikke noe problem å komme seg til. Men er dere sikre på at de har den Arcade-versjonen til 1400? ser på lefdal.no at de ikke har den på lager der, men hvis dere vet noe annet er jo det supert. lips-versjonen er 500 kroner dyrere, og dermed uaktuell.

 

er det arcaden til 1400 de hadde?

Koster vel 16-1700.. Uten å være heeelt sikker! Men at de har arcaden, det er det ikke tvil om :) Står en hel pall ved inngangen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...