Assbra Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 du burde jo selvfølgelig legge en madrass under snøen på bakken så blir det mykt hvis du faller av akebrettet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 du burde jo selvfølgelig legge en madrass under snøen på bakken så blir det mykt hvis du faller av akebrettet en madrass er absolutt å anbefalle hvis man faller ned 20 meter eller 3 etasjer. da har man noe godt å ligge på når man venter på anbulanse, for madrassen hjelper ikke særlig på fallet. er generellt lite som kan gå bra i ett slikt stunt... Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 du burde jo selvfølgelig legge en madrass under snøen på bakken så blir det mykt hvis du faller av akebrettet en madrass er absolutt å anbefalle hvis man faller ned 20 meter eller 3 etasjer. da har man noe godt å ligge på når man venter på anbulanse, for madrassen hjelper ikke særlig på fallet. er generellt lite som kan gå bra i ett slikt stunt... jeg tenkte på å bruke bildekk under snøen.. har 4 gamle dekk i garasjen. vis jeg legger snø oppå dem burde det være ganske sikkert å ake selvom det er veldig høyt og fortsatt en del andre ting som kan gå galt da hmmm Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg lukter troll.... Hvis ikke må du ta et bilde og vise oss hva du mener barry! Snø helt opp til taket? Men ikke på bakken? Og 20 METER NED? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Ja. Et bilde hadde vært greit. Så vi fikk sett kordan det egentlig e. For sånn som du sier d e høres d bare sykt ut Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 har matte nå. skal finne bilde seinere. kan ikke skrive mer lærer går rundt.... Lenke til kommentar
neadii Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Har ikke noe svar å gi deg, men bare skriver et innlegg så jeg får fulgt med på dette. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Måk mye snø dit du skal lande! Ikke vent til den smelter En illustrasjon eller et bilde hadde vært interessant. gl&hf Og for all del film stuntet! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Men herregud, vi har da en favoritt-funskjon. Ikke snø nederst men snø helt opp till toppen? Hvordan i all verden får man til det? Endret 17. desember 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Det er et julemirakel ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Ta på deg fallskjerm! I'm Winston Wolf, I solve problems. Endret 18. desember 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Høres ut som en veldig god ide, men husk å film det! I want to see the pain!11 Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 er du helt korka? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 er du helt korka? Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 jeg er ingen kaptein og jeg snakket ikke til deg snakket til trådstarter Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Off topic/spam er fjernet. Hold dere til temaet folkens. Om man vil følge med i en tråd uten at man gidder å skrive en fornuft post finnes det en favoritt funksjon. Videre off-topic fjernes uten varsel. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 jeg har spade og snø så jeg skal lage landing men vurderer om jeg skal ha noe annet mykt under før snøen... jeg skjønner meg dårlig på nynorsk og dialekt kan vi snakke bokmål i tråden? Er ikke lov å skrive dialekt her på forumet så det er nok ingen problem . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 jeg er ingen kaptein og jeg snakket ikke til deg snakket til trådstarter Du så kansje ikke det med brukeren som svarte deg har nicket, ja du gjettet riktig, "Korka" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå