deusex Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Tenkte å bestille dette spillet, nærmere bestemt Deluxe-utgaven (med ekspansjonspakkene Wild og Soaked), og jeg lurer litt på om det er å anbefale? Det ser artig ut, men i flere anmeldelser fra når spillet kom ut, sto det at spillet var plaget av bugs. Er dette blitt rettet på i deluxe-utgaven, eller finnes det en nedlastbar update som fikser disse problemene? Og det jeg kanskje lurer på mest av alt: Er dette spillet kompatibelt med Windows Vista? Og er spillet, kort og godt, å anbefale for en 10-åring i julegave? Spillet skal kjøres på en laptop som ble kjøpt i år. Vet ikke eksakt spesifikasjonene, men tror den skal klare å spille 4 år gamle spill.
deusex Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Opp. Ingen som er kompetente nok til å svare her?
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) jeg har spillt alle rollercoasterne, husker at det fungerer på vista men har bugs ja. spillet har en tendens til å krasje. synes spillet var ganske artig da jeg var mindre med rellercoaster 1, folk som spyr etter at de tar karuseller, berg og dalbaner osv. hehe kansje lurt å oppdatere vistaen og spillet når det legges inn. Endret 16. desember 2008 av Slettet+513
MindTooth Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Alltid likt RollerCoaster Tycoon. En flott serie med spill. Birger
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Rollercoster Tycoon-serien er genial, synd at jeg hele tiden får blåskjerm i 3'ern.
Martin HaTh Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Har 3ern på en annen pc, jeg har ikke hatt så mye bluescreen osv. av det. Var riktig nok på XP, har de tnoe å si? Egentlig likte jeg 1ern best, var lissom så enkelt og greit.
Hooper1004 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Tenkte å bestille dette spillet, nærmere bestemt Deluxe-utgaven (med ekspansjonspakkene Wild og Soaked), og jeg lurer litt på om det er å anbefale? Det ser artig ut, men i flere anmeldelser fra når spillet kom ut, sto det at spillet var plaget av bugs. Er dette blitt rettet på i deluxe-utgaven, eller finnes det en nedlastbar update som fikser disse problemene? Og det jeg kanskje lurer på mest av alt: Er dette spillet kompatibelt med Windows Vista? Og er spillet, kort og godt, å anbefale for en 10-åring i julegave? Spillet skal kjøres på en laptop som ble kjøpt i år. Vet ikke eksakt spesifikasjonene, men tror den skal klare å spille 4 år gamle spill. jeg vil anbefale spillet til en 10 åring naboen min på 11 elsker det, og det er kompatibelt med vista! det vet jeg ut fra erfaringer
NikZer Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Du kan finne svar på de fleste spørsmål om Rollercoaster 3 i forumet på Ataris nettsider: http://www.ataricommunity.com/forums/forumdisplay.php?f=315
anette875 Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Synes RCT3 er genialt og vurderer å kjøpe deluxe utgaven selv. Spilte det på den gamle stasjonære, og det krasjet ofte og hoppet ut av spillet. Spiller det nå på min nye laptop (1mnd gammel) og det fungerer utmerket. Har forresten Vista
Betenkt Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Bare å bestille. Jeg merket ikke mye til bugs etter å ha patchet det i alle fall. Skulle installere det på den nye maskina her om dagen, men RC3-cd'n var for oppripa, bare expansion cd'ene som fungerte. Må vel kjøpe det på nytt -.- Noen som vet hva det ligger på for tiden?
Hooper1004 Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Bare å bestille. Jeg merket ikke mye til bugs etter å ha patchet det i alle fall. Skulle installere det på den nye maskina her om dagen, men RC3-cd'n var for oppripa, bare expansion cd'ene som fungerte. Må vel kjøpe det på nytt -.- Noen som vet hva det ligger på for tiden? TIPS: kelkoo.no
anette875 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Bestilte deluxe pakken med rct3 og begge tilleggspakkene på gamezone for 279 tror jeg det var Har ikke hatt noen bugs så langt på rct3 på denne laptopen. Da går det vel greit med tilleggspakkene og håper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå