Gå til innhold

Retur Av Laptop?


Eivind218

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Bestillte PC av komplett.no for en stund siden. Kjempefin PC, Lite problemer...

Men det er ikke noe jeg har blitt OBS på før nå.

 

For det første, Stod det at det var Hp pavilion Dv7-1010, etter å sett flere anmeldelser av denne pc'en skal den ikke ha num-pad ( min har ), Den skal ha fingeravtrykkleser (Min har ikke), Det skulle følge med docking-station (Neida)..

 

Vifta bråker noe forj****, Og den blir kjempevarm, Den har vært i 90 grader på det høyeste jeg har skjekket med SpeedFan.

 

Men; Har jeg noe rett på retur av denne pc'en? den har blitt brukt i 4-5 mnd nå, installert endel programer..

er det ikke en lov som sier at sålenge den ikke har blitt tatt i bruk som din egen kan den levers tilbake?

Så jeg kan bare kjøre sånn Factory Default program?

 

jeg vil gjerne levere den for jeg har funnet ut at jeg faktisk ikke trenger 4 gb ram, Og jeg vil mye heller ha en macbook, Siden det har jeg liksom aldri prøvd, og det har jeg lyst til.

 

takk for alle svart! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke anmeldelser sier at den ikke skal ha numpad og at det skal følge med docking?

 

Alle maskiner i dv7-xxxx seriene har numpad, og dockingstasjon følger ikke med noen Pavilion som standard i Skandinavia, men kan kjøpes med som tillegg.

 

For å svare på spørsmålet, nei, du har ikke noe krav på å levere tilbake maskinen.

Endret av TEE
Lenke til kommentar
ok. Skal muligens sende den på reperasjon idag/imorgen for vifte er så bråkete. og så varm.

er jeg "heldig" så kanskje det skjer 3 ganger, Og kan jeg ikke da kreve penger tilbake?

 

 

Hvis det samme problemet oppstår 3 ganger på rad, så har du krav på og få pengene refundert.

 

Jeg plagdes og med at pcen ble veldig fort varm. Ende opp med å brenne opp prosessoren min. :(

Lenke til kommentar
Bestemt meg for å bare la naturen gå sin gang ( bruke den som normalt ),

Og heller kjøpe mac når jeg får nok penger :)

Mente du at du ikke vil få slike problemer med mac?

 

At maskinen blir varm, er antakelig pga støv eller tilgang til luft.

Det er da lite lurt å ha senga på madrassen mens du ligger i senga.

 

Om vifta bråker mer enn normalt, så kan det ofte og hjelpe å laste siste biosversjonen.

 

Og du har prøvd trykkluft på boks?

Lenke til kommentar

En del av maskinen i HPs DV7-serie går en del. Det er ikke en feil på maskinen, men det er slik de er. Gjelder spesielt de rimligere maskinene som f.eks. DV7-1010 og DV7-1050. Man kan ikke regne med å få gull og grønne skoger til den prisen. Selvfølgelig har de valgt en rimligere CPU som ikke har effektforbruk som en prioritert oppgave.

 

Når det er sagt så kan det komme en BIOS-oppdatering som gjør vifta mindre hissig, men temperaturene blir ikke lavere av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...