madmurdoc Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Overskriften sier vel alt... Jeg syns det kuleste monsteret/fienden er Green Goblin i Spiderman the movie.
tankbug Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 hmm, det er så mange heftige, her er noen : bones -q3 hodeløs selvmordbomber - serious sam cacodemon - doom kalkun - south park koopa trooper - super mario bros. skeleton-knight på skeleton-horse - castlevania IV (1. boss) balrog og huletroll - LOTR andross - Starfox for SNES Kirby - SuperSmashBrothers Melee
Uxzuigal Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Bowser - Super Mario Headless Bomber - Serious Sam 1&2 Den røde dotten som svirer forann hodet mitt nå og gjør meg svimmel...
CAH1 Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Bombemennene i Serious Sam. De som har bomber på hendende og kommer skrikende mot deg.
ZlummGlumm Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Uruk-hai er de barskeste/tøffeste av dem alle, Marinene i Half Life er ganske tøffe også synes jeg, De sier så mye tøft, 8p.
Corduroy Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Ikke tvil her: De store sump-monster-greiene som spiser hodet av deg i MoonStone!! 8)
Goldfish Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Ingen som har nevnt de tre hodene i rakettsiloen i Half-Life? Jøss
Nymfo- Olga Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Slutt- bossen på Opposing Force.... NOT! Jeg liker Robotnic, men har er ikke akkurat kul da... Og Det bombefolka på Serious Sam er de mest føkka og irriterende j*vlene jeg har vært borti... Men gjessene på Dink Smallwood.... Chop! De ER fiender altså!
tacomodo Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Bombemennene i Serious Sam. De som har bomber på hendende og kommer skrikende mot deg. Enig, de var faan meg skumle ass
Uxzuigal Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Bombemennene i Serious Sam. De som har bomber på hendende og kommer skrikende mot deg. Enig, de var faan meg skumle ass næsj, fluffy kose dyr?
Roarm Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Alle monstera jeg har sett i Doom III til nå, spesielt den svære demonen... Han er ond han :o
Erling E. Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Kerafyrm, aka The Sleeper i EverQuest. En enorm, gjennomsiktig drage som ingen har greid å drepe enda. Det sies at hvis spillere greier å drepe den, vil hele verden falle. Spillere har greid å vekke den ved å gå inn der den sover, og da reiser den ut og slipper løs sin ondskap i deler av den massive online-verdenen.
Erad Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Majoras incarnation i Zelda: Majoras mask N64 Han tar av med moonwalk og russisk dans.. og litt ballett innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå