Gå til innhold

Hvor lang tid bruker Play.com på å levere?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt spill ble postet for 9 dager siden, dette synes jeg er lenge, ettersom når jeg bestillte fra dvd.co.uk fikk jeg den dagen etter...

Noen erfaringer hvor play.com har vært raske med leveringene, eller er de alltid like treg?

 

Takk :)

 

Om de sendte den for 9 dager siden er det vel postvesenet du skal klage på og ikke Play.com? Selv har jeg aldri ventet mer enn 2 dager før de har sendt, antall dager i postgangen varierer derimot litt mer

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt noe der for en uke siden, men den har stått på processing hele tiden. Lurer på om det er noe gale, begynner å bli litt bekymret :(

 

 

Måtte for øvrig skrive inn ny kortinformasjon i begynnelsen fordi det ikke ble godtatt.

 

 

akkurat samme problem:S har et spill som har stått på processing i en uke nå

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt noe der for en uke siden, men den har stått på processing hele tiden. Lurer på om det er noe gale, begynner å bli litt bekymret :(

 

 

Måtte for øvrig skrive inn ny kortinformasjon i begynnelsen fordi det ikke ble godtatt.

 

 

akkurat samme problem:S har et spill som har stått på processing i en uke nå

 

For håpe det er julerushet som gjør det, og ikke noe annet. Kan være det er sendt, men at de har glemt å oppdatere statusen.

Lenke til kommentar

når bestilte du de? litt risky å bestille julegaver der ja.. Dersom du ikke får de i tide, får du ta et gammelt cover og printe ut bildet fra nettet, og pakke inn det.. Ser litt bedre ut enn enten ikke noe eller en lapp :)

 

(evt kjøpe nytt og returnere det fra play)

Endret av husgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...