Gå til innhold

Hvor lang tid bruker Play.com på å levere?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt spill ble postet for 9 dager siden, dette synes jeg er lenge, ettersom når jeg bestillte fra dvd.co.uk fikk jeg den dagen etter...

Noen erfaringer hvor play.com har vært raske med leveringene, eller er de alltid like treg?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vanligvis ikke brukt mer enn en uke på spill og dvd-er. Har nå ventet i snart to uker på noen filmer. Sannsynligvis er det pga. fullt kjør hos Play og Posten før jula.

Skrevet (endret)

De sendte et spill den 3. desember. Fikk det i går.

De sendte også en t-skjorte samme dagen. Har ikke fått den enda...

EDIT: det var 3. des

Endret av olsen_st
Skrevet
Mitt spill ble postet for 9 dager siden, dette synes jeg er lenge, ettersom når jeg bestillte fra dvd.co.uk fikk jeg den dagen etter...

Noen erfaringer hvor play.com har vært raske med leveringene, eller er de alltid like treg?

Takk :)

Om de sendte den for 9 dager siden er det vel postvesenet du skal klage på og ikke Play.com? Selv har jeg aldri ventet mer enn 2 dager før de har sendt, antall dager i postgangen varierer derimot litt mer

Skrevet

Jeg har bestilt noe der for en uke siden, men den har stått på processing hele tiden. Lurer på om det er noe gale, begynner å bli litt bekymret :(

Måtte for øvrig skrive inn ny kortinformasjon i begynnelsen fordi det ikke ble godtatt.

Skrevet
Jeg har bestilt noe der for en uke siden, men den har stått på processing hele tiden. Lurer på om det er noe gale, begynner å bli litt bekymret :(

Måtte for øvrig skrive inn ny kortinformasjon i begynnelsen fordi det ikke ble godtatt.

akkurat samme problem:S har et spill som har stått på processing i en uke nå

Skrevet

akkurat samme problem:S har et spill som har stått på processing i en uke nå

For håpe det er julerushet som gjør det, og ikke noe annet. Kan være det er sendt, men at de har glemt å oppdatere statusen.

Skrevet

med julerush og alle tilbudene,så er det kanskje ikke rart at det tar litt tid. for meg så gjør det ikke noe. har så mange spill og filmer jeg ikke har fått sett/spilt uansett.. Og uansett om det er play eller posten som er årsaken, begge har mye å gjøre for tida.

Skrevet (endret)

når bestilte du de? litt risky å bestille julegaver der ja.. Dersom du ikke får de i tide, får du ta et gammelt cover og printe ut bildet fra nettet, og pakke inn det.. Ser litt bedre ut enn enten ikke noe eller en lapp :)

(evt kjøpe nytt og returnere det fra play)

Endret av husgutt
Skrevet

Ble shippa for akkurat en uke siden i dag.. Så må komme innen uke.. :S

Kjøpe nytt er rimelig uaktuelt da det koster dobbelt så mye i norge =/

Skrevet

Det er lurt å alltid ha god tid ved kjøp frå Play.com, det kan ta litt tid å få tilsendt. Å kjøpe julegåver der 2-3 veker før jul er ikkje anbefalt.

Skrevet

Nå har det gått 10 dager siden spillet mitt ble sendt, altså så lenge som de sier det skal ta. Kan selfølgelig ikke stole helt på det, men allikavel irriterende... :/

Skrevet

Play.com er treeeeeeeige. Er kjappere og bestille ting fra USA via amazon f.eks. Rimelig dårlig. De har greie priser, men ha for all del ikke noen forhåpning om og få tingene før minst 2 uker etter du har bestilt :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...