Gå til innhold

SINNSYKT! Test T610!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dj funksjonen er ganske bra. *Finne et lignende dj program til 3650*

 

Trenger jo ikke akkurat cj cubasis...

 

Når du fikk høre at det allerede er tilgjengelig for Siemens, så skiftet du plutselig mening? Vel vel...

 

Det stod i den første posten min at jeg skulle finne et lignende program..

 

Skiftet mening?

Hvorfor må jeg ha dj cubasis da?

Tviler ikke på at det finnes et mer avansert program til symbian..Det gjør ihvertfall det til palm om jeg ikke husker feil. :roll:

Lenke til kommentar
jeg synes fortsatt 2mb minne er aaalllttfor lite. 3650 :woot: say no more!

synes at så lenge man har en pc å synkronisere mot, så kan man lagre sms og sånt der... sitter jo der med telefonen ved siden av pc'en hver dag, så det er jo bare å slenge over, så holder det i lange baner med 2MB - men, det er seff forskjellige behov :)

Lenke til kommentar
Dj funksjonen er ganske bra. *Finne et lignende dj program til 3650*

 

Trenger jo ikke akkurat cj cubasis...

 

Når du fikk høre at det allerede er tilgjengelig for Siemens, så skiftet du plutselig mening? Vel vel...

[OffTopic]

Bare fikk en idiotisk tanke i hodet mitt. Skjekket litt rundt på postene til molna og fant faktisk ikke en post hvor siemens ikke er nevnt. Hmmm, underlig. Det finnes faktisk andre mobiler der ute...

[/OffTopic]

Lenke til kommentar

Hvis dette virkelig er interessant for deg bør du sjekke en gang til. Mange poster der ikke Siemens er nevnt.

 

Uansett, HVA er problemet med at jeg skriver mye om Siemens egentlig?

 

Da er det et større problem med de som ikke godtar at Siemens er bedre på endel områder og bare slenger dritt og usannheter her på forumet.

Lenke til kommentar
Hvis dette virkelig er interessant for deg bør du sjekke en gang til. Mange poster der ikke Siemens er nevnt.

 

Uansett, HVA er problemet med at jeg skriver mye om Siemens egentlig?

 

Da er det et større problem med de som ikke godtar at Siemens er bedre på endel områder og bare slenger dritt og usannheter her på forumet.

 

Du slenger jo hele tiden dritt om nokia...Men aldri om siemens... :wink:

Lenke til kommentar
Hvis dette virkelig er interessant for deg bør du sjekke en gang til. Mange poster der ikke Siemens er nevnt.

 

Uansett, HVA er problemet med at jeg skriver mye om Siemens egentlig?

 

Da er det et større problem med de som ikke godtar at Siemens er bedre på endel områder og bare slenger dritt og usannheter her på forumet.

Neida, har ingen problemer med at noen liker et merke bedre enn et annet. Dette er en helt naturlig følge av merkevarebyggingen til de enkelt bedriftene og sier bare at reklamekampanjene de har kjørt har fungert utmerket. Det eneste jeg synes er litt irriterende er når en person f.eks spør om hvilken Nokia telefon en skal kjøpe så er det bestandig noen som sier at "nei, kjøp Ericsson, mye bedre" eller "for all del kjøp Siemens!!" for den slags skyld.

 

Men ikke ta kritikken min for tungt, regner nesten med at du ikke gjør det heller. Det var bare en dum digresjon fra min side.

Lenke til kommentar

Molna maaa faa lov til aa digge siemens om han vil. Jeg personlig foretrekker SonyEricsson, men gaar ikke like langt. Helt ärlig Molna saa maa det vel gaa an aa anbefale andre merker ogsaa. Jeg anbefaler Siemens varmt selv om jeg personlig ikke foretrekker merket. Det betyr IKKE at det ikke er like bra som SonyEricsson! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...