Gå til innhold

SINNSYKT! Test T610!!


Anbefalte innlegg

nokia har dårlig batteri kapasitet!!! har aldrig opplevd det på simens, enig med deg der molna :lol:

 

Så seriøse dere er ass!!!

 

Kan dere ikke for pokker slutte å plage andre brukere slik dere gjør da? Det har foregått jævla lenge her nå, vi prøver liksom å drive et forum her! (eller?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nokia har dårlig batteri kapasitet!!! har aldrig opplevd det på simens, enig med deg der molna :lol:

 

Så seriøse dere er ass!!!

 

Kan dere ikke for pokker slutte å plage andre brukere slik dere gjør da? Det har foregått bidige lenge her nå, vi prøver liksom å drive et forum her! (eller?)

 

Han har jo rett, nokia er det verste som har skjedd verden, min neste blir en erikson eller siemen elns aldri mer nokia (flere ganger ha jeg stolt på batterimåleren på telefonen men den streiker jo uansett hva den viser etter tre min snakking :evil: )

Lenke til kommentar
Nei, jeg holder meg til fakta (i motsetning til endel andre her). Dessuten bruker jeg de fleste mobiler på markedet og vet hvordan de er.

 

Når han har prøvd mange mobiler så vet han hvilket merke som er best i forskjellige ting.

Der betyr ikke at han sier at SE eller Nokia er dårlige selv om han snakker mye siemens :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...