Gå til innhold

WeBL - Web Boxing League - www.vivi.com

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er et fantastisk, helt gratis strategi-spill, som ikke krever mer tid enn man selv ønsker. Det handler om boksing, og man lager seg sin egen stall av boksere. Hvor mange boksere bestemmer du helt selv, og hver bokser får en kamp pr. uke. Man gir bokserne "ability points" i Strength, KP (Knockout Punch), Speed, Agility, Chin, Conditioning, Cut Resistance og Height, i tillegg til at man velger en "Build" (Very Light -> Very Heavy). Spillet regner da ut bokserens vekt, og han blir plassert i en av 17 vekt-klasser (Strawweight -> Heavyweight).

Spillet har en lang historie (vi er nå inne i week 469), men nybegynnere starter med helt samme forutsetninger som de som har vært der siden starten (selvsagt bortsett fra erfaring, som kan være veldig viktig).

Web-sidene er enkle (det er snakk om oppgraderinger), og spillet kan sikkert derfor se kjedelig ut, men etter å ha lest et par kamp-rapporter blir man fort veldig hektet!

Ta en kikk på www.vivi.com og test det selv, og trenger dere hjelp er det bare å spørre i forumet. En hjelpsom gjeng der inne. De fleste svarer også med hjelpsomme tips på mail. Jeg er "Rotmo" i spillet, og hjelper dere gjerne igang! Vi trenger flere nordmenn der inne... :) Mail-adressen står på min gym page.

Lykke til! :)

Endret av Guntherman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vi fryktelig klar over ;) Litt av problemet er at ingen får betalt for noe jobbing her, det drives kun på frivillig basis. Det har vært gjort et par forsøk på oppgradering, men så skjer det noe IRL som webmaster må ta hånd om, og så renner det ut i sanden...

Men det snakkes mye om det nå, og jeg regner med noe kommer til å skje etter jul. Mulig jeg selv tar i et tak der også, hvis jeg får tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...