Gå til innhold

Ps3 henger seg opp hele tiden


Deathsh00t

Anbefalte innlegg

Har merket at jeg har fått flere problemer med min ps3. Ps3 henger seg opp når trykker på ps-knappen når jeg spiller for å sende mld/osv. Derretter trykker jeg på ps-knappen i 3 sek for å avslutte spillet, og da bare slår ps3'n jeg av, og på igjen.

 

Ikke det eneste, når jeg slår på ps3'n, så er lxsm ikke spillet der, så jeg må da stå opp og ta cd'n ut, og inn igjen, det samme er det med Minnepennen, jeg har den inne, og når jeg slår på ps3'n , må jeg da ta den ut så inn. Var ikke noe sånt før, har ikke gjort noe med innstillingene, og kanskje jeg bør gjøre noe med det?

Bør jeg sende den inn på reprasjon?

 

Takker på forhånd

 

EDIT: Den henger seg opp når jeg skal inn på home, så jeg har dessverre ikke prøvd det ut ennå :(

Endret av Deathsh00t
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gamel er ps3n?

Om den er rimlig ny, så bare ta den med til butikken igjen, og forlang rett og slett en ny, og fungerende ps3.

 

Om den er en smule eldre, så kan du prøve å fortsatt prøve å ta den tilbake til butikken, og fortelle problem stillingen din.

 

Er garantien borte, så kan du prøve å ringe sony og høre om de ikke har en mulighet til å ta en titt på den, om ikke fikse den for lite til ingen peng.

 

Om ikke det, så "Worst case scenario" så kan du punge ut en 5oo for en refurb. :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...