Gå til innhold

Hewlet Packard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lurt på denne selv. På Lefdal på telefon oppgir de at den har P4M-prosessor, men på alle specene står det at det bare er P4. Og det er jo litt surt...

 

Elkjøp sier også at den er P4. Så det er nok Lefdal som ljuger.

 

Det går forresten an å reservere maskinen allerede nå, så får man den seinere. Hvis man IKKE reserverer seg før 16.april må man sannsynligvis betale 14 eller 15000 for den når den kommer i butikken.

Lenke til kommentar

Fordi jeg ringte til Elkjøp og de ga meg det svaret. Dessuten så står det bare at maskinen har USB på alle spesifikasjoner. Ville jo tro de ville skrevet USB 2 om så var tilfelle. Har egentlig veldig lyst på denne maskinen. Kan noen gi meg et fornuftig svar på hvor negativt det er at den mangler USB 2 og eventuelt om det finnes en løsning for å implementere USB 2??

 

Lars_q

Lenke til kommentar
Fordi jeg ringte til Elkjøp og de ga meg det svaret. Dessuten så står det bare at maskinen har USB på alle spesifikasjoner. Ville jo tro de ville skrevet USB 2 om så var tilfelle. Har egentlig veldig lyst på denne maskinen. Kan noen gi meg et fornuftig svar på hvor negativt det er at den mangler USB 2 og eventuelt om det finnes en løsning for å implementere USB 2??

 

Lars_q

 

Jeg har Hp ze4278. Denne har ihvertfall Usb 2.0 (fikk ihvetfall oppgitt det når jeg kjøpte pc).

Lenke til kommentar

Har satt meg opp på bestilling av denne på Elkjøp. De har bestilt 9 stykk og jeg tror 8 av dem nå er reservert. Men de har ikke levering før tidligst 25 april. De har den også på Telehuset, men da for 1000 kroner mer.

 

Håper jeg blir fornøyd!

 

Vigleik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...