Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg kjøpe julegave til henne?


Anbefalte innlegg

Jaja, så har jeg havnet i et lite dilemma her da. Jula er jo her, og det er jo en fin anledning til å vise at du er litt ekstra glad i noen, og det er jo jeg da, som sikkert veldig mange andre også er. For en stund siden datet jeg ei som går i tredje klasse, jeg går i andre. Det er en liten stund siden, og vi har ikke snakket skikkelig sammen etter det. Jeg liker henne veldig godt, så jeg har lurt litt på om jeg kanskje skulle kjøpt en liten ting til henne til jul, bare en helt liten ting som kanskje slår litt an da.

 

Hva synes dere forumfolk om det? Er det lurt av meg? Og i så fall, er det noen som har noen små men effektive gavetips bare for å vise at jeg bryr meg litt? :)

 

EDIT: Det ble litt merkelig formulert oppi der, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. Hehe :p

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, så har jeg havnet i et lite dilemma her da. Jula er jo her, og det er jo en fin anledning til å vise at du er litt ekstra glad i noen, og det er jo jeg da, som sikkert veldig mange andre også er. For en stund siden datet jeg ei som går i tredje klasse, jeg går i andre. Det er en liten stund siden, og vi har ikke snakket skikkelig sammen etter det. Jeg liker henne veldig godt, så jeg har lurt litt på om jeg kanskje skulle kjøpt en liten ting til henne til jul, bare en helt liten ting som kanskje slår litt an da.

 

Hva synes dere forumfolk om det? Er det lurt av meg? Og i så fall, er det noen som har noen små men effektive gavetips bare for å vise at jeg bryr meg litt? :)

 

EDIT: Det ble litt merkelig formulert oppi der, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. Hehe :p

Hvorfor skal du gi en gave til henne vist du ikke har kontakt med henne lenger? Jeg hadde ikke kjøpt en.

Men for all del du kan sikker kjøpe en liten ting vist du føler for det. :)

Lenke til kommentar

Vi har kontakt, det er bare det at hun er veldig travel, og har aldri tid til å finne på noe. Og når jeg da virkelig liker henne, synes jeg det er litt vanskelig og på en måte vise det, så da tenkte jeg en liten ting til jul :)

 

Det er derfor jeg spør her, jeg er veldig usikker, så er jeg ikke så flink med damer heller. Blir så utrolig nervøs :ermm:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Vi har kontakt, det er bare det at hun er veldig travel, og har aldri tid til å finne på noe. Og når jeg da virkelig liker henne, synes jeg det er litt vanskelig og på en måte vise det, så da tenkte jeg en liten ting til jul :)

 

Det er derfor jeg spør her, veldig usikker, så er jeg ikke så flink med damer heller. Blir så utrolig nervøs :ermm:

Om hun er for travel til å finne på noe så betyr det at hun ikke vurderer deg som en person hun ønsker å ha kontakt med. I bestefall kan du bli "venn". Drit i henne og flørt heller med andre som faktisk har tid til deg.

Lenke til kommentar
Vi har kontakt, det er bare det at hun er veldig travel, og har aldri tid til å finne på noe. Og når jeg da virkelig liker henne, synes jeg det er litt vanskelig og på en måte vise det, så da tenkte jeg en liten ting til jul :)

 

Det er derfor jeg spør her, veldig usikker, så er jeg ikke så flink med damer heller. Blir så utrolig nervøs :ermm:

Om hun er for travel til å finne på noe så betyr det at hun ikke vurderer deg som en person hun ønsker å ha kontakt med. I bestefall kan du bli "venn". Drit i henne og flørt heller med andre som faktisk har tid til deg.

 

Hehe, interessante innlegg brutal_man, og jeg skjønner akkurat hva du mener. :) Det er det jeg har tenkt på, og egentlig kommet frem til. Men det er liksom noe rart, liker du noen godt er det ikke bare lett heller....

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Tja, jeg tror jeg glemmer det. Brutal_mann er jeg forsåvidt litt enig med. Synes det var greit å høre, da dømmekraften ofte kan svikte i slike "situasjoner". Jeg har uansett ikke noe veldig tro på at det blir noe særlig, så det blir 80% sjanse for bortkasta penger, 20% for at hun bryr seg.

 

Vi får heller se hva det blir til etterhvert :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...