Gå til innhold

Neste genrasjon av dvd ?

spetwols

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Sitti aa tenkt litt ,naa har jo jeg starta og samle paa dvd filmer. Og tenker om det fortsatt er frks dvd filmer om 30 aar ? Hva trur du ? Forst var deg jo vhs, saa kom dvd. Hva blir det neste og naar trur du det vil erstattes ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DVD har allerde blitt erstattet, ja. Men det er jo ikke akkurat en så voldsom forandring som fra VHS -> DVD (chapters, menyer, mange undertekst-spor, surroundlyd osv). DVD - Blu-Ray er vel kun snakk om bedre bilde og lyd.

Skrevet
blu-ray har jo kommet allerede som "neste-generasjon dvd"... Har ikke tatt så voldsomt av, men det kommer nok skal du se :)

Men trur du blu-ray vil ta over dvd etterhvert ?

Skrevet (endret)

Så klart gjør det det. Har allerede begynt med å selge flere og flere filmer samt spillere. DVD kommer nok til å eksistere en stund til, men de fleste kommer nok til å oppgradere til Blue-Ray etter hvert.

Endret av Ari Gold
Skrevet
Så klart gjør det det. Har allerede begynt med å selge flere og flere filmer samt spillere. DVD kommer nok til å eksistere en stund til, men de fleste kommer nok til å oppgradere til Blue-Ray etter hvert.

Ok. Jeg har ikke tenkt til det men. Saa haaper det eksisterer en god stund til.

Skrevet
Vent 1 år og se hvor mye billigere Blu-Ray spillerene blir. :p

Alltid dyrt når noe er nytt.

Ja ! Jeg har ps3 er jo blu ray paa den :p

Jeg har faktisk ikke kjopt en blu ray film enda. Men faar man kjopt dvd spiller her i norge som tar region 1 ? Kjopte en del filmer det var region 1 paa.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Selv kommer jeg ikke til å oppgradere til blu-ray før etter at jeg har kjøpt meg ny tv. Tviler på at det er noen vits i å se blu-ray på den gamle bilderørs-tvn min foreløpig. Men regner med at det kommer til å ta av når prisen på spillerene går enda mer ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...