chriss10an Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg vet ikke om denne passer inn her... men jeg fant ikke noe bedre sted å legge den.. jaja... iallefall. jeg bare lurte på om det er noen her på forumet som vet hvordan jeg kan opprette en CS Source online server. hvordan jeg kan få Source Dedicaded server fra Steam til å fungere. Hadde vært gøy å ha sin egen server der jeg og vennene mine kunne spille i fred. Er det noen idé?
Skagen Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Du kan starte med å se her, som fører deg hit. Ellerså kan du se her, som fører deg til hit og hit.
chriss10an Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Jeg bare lurer... Det at jeg er koblet gjennom en ruter trådløst og deretter til modemet... Kan dette foråsake at det ikke fungerer? Er det mulig å fikse slik at det fungerer slik jeg har det nå?
Jooakim Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Åpne portene og skru av brannmur (eller still den slik at den ser bort i fra trafikken for CS:S-serveren din).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå