Bjonski Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hei, jeg synes selve "moddingen" av spill er mindre artig. Mens "mapping" derimot er artigere. Jeg har tidligere erfaring med mapping til CS 1.6, men synes slike spill er kjedelige å lage maps til. Har også erfaring med Neverwinter Night sin editor, som er meget bra. Installerer Neverwinter Nights nå, bare for å lage egne maps. Men er det noen andre spill som har medfølgende map editor? FarCry 2 og Crysis er ikke noe vits å nevne, da disse blir for krevende spill.
Mattovic Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Det er veldig gammelt, men hadde mye moro med å lage maps på Empire Earth.. Vet ikke om det følger med editor på de nyeste, men den første er det hvertall på... Eneste jeg kommer på i farten
Chris93 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Map editoren til WarCraft III er ganske kraftig. Utrolig hvor mye rart du kan lage med den. Og jeg tror du kunne laste ned et gratis tillegsprogram som gjorde at du kunne lage helt egne units, kan godt være at den er inni selve map editoren.
teletubbiekid Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Trackmania Nations Forever Gratis er det og.
Bear^ Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hei, jeg synes selve "moddingen" av spill er mindre artig. Mens "mapping" derimot er artigere. Jeg har tidligere erfaring med mapping til CS 1.6, men synes slike spill er kjedelige å lage maps til. Har også erfaring med Neverwinter Night sin editor, som er meget bra. Installerer Neverwinter Nights nå, bare for å lage egne maps. Men er det noen andre spill som har medfølgende map editor? FarCry 2 og Crysis er ikke noe vits å nevne, da disse blir for krevende spill. Du kan eventuelt lage brett til Half-Life 2, dvs singelplayer brett. Forøvrig kommer mange av RTS spillene i dag med egen map tool, f.eks C&C Generals, Age of Empires spillene, Empire Earth etc etc. Sjekk dem litt. Warcraft 3 med Frozen throne er et morsomt valg ettersom motoren er bygget rundt konseptet at de egentlig skulle adaptere Warcraft Adventures inn i Warcraft 3 og ha det nesten som et RPG spill men droppet det til fordel for isometrisk synsvinkel og RTS sjanger, dog ikke helt uten RPG elementer.
zeox Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Fallout 3 edioren kom jo i dag http://www.fileshack.com/file.x/13417/Fall...en+Creation+Kit http://static.bethsoft.com/fo3/geck.zip massevis av nyttig info på den offisielle WIKI siden
Vrengtpolvott Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Allerede sittet litt med den. Er egentlig bare en forbedring fra editoren i Oblivion, så er nok ikke lenge til det kommer mange morsome mods til Fallout3. Er jo allerede noen som er ute.
FourEyes Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 The Witcher har nå med en litt oppdatert Neverwinter Nights editor.
Frohman Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Map editoren til WarCraft III er ganske kraftig. Utrolig hvor mye rart du kan lage med den. Og jeg tror du kunne laste ned et gratis tillegsprogram som gjorde at du kunne lage helt egne units, kan godt være at den er inni selve map editoren. Du må bruke av modeller og effekter som allerede er med i spillet, men du kan gjøre absolutt hva du vil med den editoren. Warcraft 3 map editor anbefales på det varmeste. Endret 14. desember 2008 av Frohman
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 For all del: Age Of Empires II. Super editor.
michael691 Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 For all del: CryEditor fra Far Cry 1. Den er superb
kjermy Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Far Cry 2 editoren er også nokså grei da...
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Far Cry 2 editoren er også nokså grei da... FarCry 2 editoreren er ganske bra til å lage kule baner / terreng, lett å bruke er den også.
Bjonski Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 FarCry 2 og Crysis er ikke noe vits å nevne, da disse blir for krevende spill. Planen var å få gjort noe på bærbar pcen. Så quote fra første posten gjelder fortsatt....
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Beklager det, leste for fort imellom. Jeg syns du kan prøve Civilisation 4 sin, ganske grei å bruke den, og du trenger heller ikke bruke lang tid for å lage et godt og morsomt brett, spesielt morsomt er det å spille på den etterpå sammen med en venn.
Team-settlers Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Kampen om Midgard II. Skjønner ikke en dritt av det, men sikkert moro når man finner ut av det
michael691 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Som sagt. FAR CRY 1. Editoren er kjempe bra, lett, og det er sinnssykt mange muligheter.
martin9308 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 du har til Bf2 men du må laste den ned,, sikelig gamelt spill men ganske kult,det eneste er at den er vanskelig å bruke. (synes i vertfall jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå