Gå til innhold

Hvor høy oppløsning og Hz klarer dere?


Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte nettop en ny 19" TARGA skjerm som klarer en oppløsning på 2048x1536 med 95Hz! :D

 

Lurte bare på hvor høyt dere kunne gå?

 

Bare for nysgjerrighetens skyld! Hva koster herligheten, og hvor kjøpte du den??

 

Min 19" klarer stuslige 85Hz @ 1600x1200

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

jeg tror du nettopp la en kabel rundt leggen. i følge det jeg kunne se på targa sine hjemme sider har de ikke noe som på langt nær klarer den oppløsningen / frekvensen du snakker om.

dessuten, hvordan skjermkort har du ? jeg har tilgode å se et gfx kort som klarer den oppløsningen / frekvensen.

 

*tihi*

Lenke til kommentar
Kjøpte nettop en ny 19" TARGA skjerm som klarer en oppløsning på 2048x1536 med 95Hz! :D

 

Lurte bare på hvor høyt dere kunne gå?

 

Gå inn i kontrollpanel, åpne skjermegenskaper og trykk "avansert", velg skjerm og kryss av for "skjul modi som denne skjermen ikke kan vise".

Tipper at det står 60HZ som maks oppdatering el. mindre...

Har ennå til dags dato ikke sett en skjerm som greier 95Hz oppdatering ved en så høy oppløsning som det er snakk om!

Lenke til kommentar

Det er vel å oppdrive en skjerm som klarer 95Hz @ 2048x1536, men den er nok ganske mye større enn 19"! Og om det finnes en med de specs, så er den ikke laget av Targa! Ettersom jeg fant på targa's webside, så har de en 21" som klarer 85Hz @ 1600x1200, og det var det de "brifet" med, så denne historien må du nok lenger på landet med!

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...