andre3028 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 hei, kjøpte med xbox 360 og cod 5 idag, spilte 2 player isted med en kammerat, men det eg lurte på var når vi spiller 2 player så splitter skjermen seg liksom, men syntes bildet er så lite, tar ikke hele skjermen hvis dere kjønner. Skal det være sånn eller går det ann å stille det ? kan ta screenshot i morgen.
Erijk Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Selvfølgelig vil skjermen dele seg. Får kjøpe større TV da, skjønner du. Men fra spøk til revolver, men spillet skal dekke hele skjermen, da tenker jeg på alle kantene og linjene, selvfølgelig.
Gormers Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 hei, kjøpte med xbox 360 og cod 5 idag, spilte 2 player isted med en kammerat, men det eg lurte på var når vi spiller 2 player så splitter skjermen seg liksom, men syntes bildet er så lite, tar ikke hele skjermen hvis dere kjønner. Skal det være sånn eller går det ann å stille det ? kan ta screenshot i morgen. Mener du svarte streker på hver side? De er der fordi du spiller på en widescreen. Alternativet ville ha vært å splitte skjermen vertikalt.
-Just-Me- Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Det han mener ( Noe som jeg også irriterer meg over) er at på delt skjerm så blir de to skjermene bitte små. er jo nesten 10 tommer (på min 40 tommer) som ikke er brukt til spille skjerm. Utrolig kjipt.
lofsa Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ingen som vet? Et annet sprøsmål. Er det noen som veit hvordan man får alle banene på split-screen delen? Eller er det bare de man har fra starten av? For når man spiller online så er det mange flere baner..?
iharal3 Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 (endret) Selvfølgelig vil skjermen dele seg. Får kjøpe større TV da, skjønner du. Men fra spøk til revolver, men spillet skal dekke hele skjermen, da tenker jeg på alle kantene og linjene, selvfølgelig. Endret 21. desember 2008 av iharal3
-Just-Me- Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ingen som vet? Et annet sprøsmål. Er det noen som veit hvordan man får alle banene på split-screen delen? Eller er det bare de man har fra starten av? For når man spiller online så er det mange flere baner..? Mener du alle banene på singelplayer?
lofsa Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ingen som vet? Et annet sprøsmål. Er det noen som veit hvordan man får alle banene på split-screen delen? Eller er det bare de man har fra starten av? For når man spiller online så er det mange flere baner..? Mener du alle banene på singelplayer? Ja. Eller de som er på online delen, som Roundhouse osv..
Laland Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 I CoD4 kunne man ikke spille de større banene splitscreen. Siden CoD:WaW essensielt er det samme spillet gjelder sikkert det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå