Gå til innhold

Useriøse fraktpriser, skuffa på Multicom.


Anbefalte innlegg

Legger et tungt MAXI-tower kabinett i handlelista og starter på utskjekking, frakten kommer på 172,- som vanlig service pakke, kommer på at jeg må ha med meg litt ram, går tilbake og legger et dobbelt sett med ram brikker i handlekurven, nå er frakten på hele 215,- det er 43,- mer for å legge et par ram bikker med i pakken. Vi skjønner såpass at posten tar ikke de 43,- ekstra...

 

Nei ordenlig skuffa nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel sist jeg bestillte noe fra netshop. Blandt annet ett tower cpu og ei mus. ble masse frakt men ærlig talt det driter jeg i så lenge jeg får delene raskt levert. Høyere frakt kom av at esken med toweret var pakket i en enda større eske hvor dem også hadde lagt en liten eske med mus og cpu i med en masse av disse plast ballongene til å fylle tomrommet.

 

 

 

Vel sist jeg bestillte noe fra netshop. Blandt annet ett tower cpu og ei mus. ble masse frakt men ærlig talt det driter jeg i så lenge jeg får delene raskt levert. Høyere frakt kom av at esken med toweret var pakket i en enda større eske hvor dem også hadde lagt en liten eske med mus og cpu i med en masse av disse plast ballongene til å fylle tomrommet.

 

PS! De få gangene jeg har kjøpt deler fra Multicom har jeg hentet dem selv. Og som dere kanskje ser i infoen min så bor jeg i Kristiansand og såvidt jeg vet holder Multicom fremdeles til i Åmli, så man skal betale ganske mye i porto før det lønner seg å hente delene med bil

Endret av Phyltre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...