Gå til innhold

HP Pavilion DV2899EO C2D T8100 Artist Edition, noe å satse på?


Dyver`n

Anbefalte innlegg

Skal gå i inkjøp av ny pc nå før jeg går inn i mil, og har sett på litt forsjelige pcer...

 

Men har kommet fram til at jeg vil ha en 14-14,1" pc, men er usikker på hvor kraftig den bør vere...

Max pris har jeg ikke, men siden den fort kan bli stjelt osv ser jeg ikke den store grunnen til å gå så veldig høyt i pris... Kan heller kjøpe en ny etter er halvt år vis den blir for treg...

 

Har sett litt på denne HP Pavilion DV2899EO C2D T8100 Artist Ed, og synnes den ser bra ut iforhold til pris/ytelse... (blir isåfall kjøpt på elprice til 7k)

 

Eneste kravet mitt er at det må gå ann å spille CS:source i 1200x800 uten et eneste lagg...

Vil dette gå greit, eneste spillet jeg kansje kommer til å spille vis jeg har tenkt å spille noe...

 

Surfe/laste ned musikk osv er jo også en selfølge men det klarer min 5år gammle bærebar også..

 

Noen som har noen innspill??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vanskelig å si om den klarer det uten lagg. Trur ikke den klarer det med god grafikk iallefall. Jeg vet ikke, vet bare at skjermkortet er veldig dårlig.

 

Det jeg er jeg fullstendig klar over, men opp i 15,4" får og få ett bedre skjermkort ser det utsom... Og det er uaktuelt, må ta liten plass..

 

Kan gjerne linke til noen bedre :p

Lenke til kommentar
Vanskelig å si om den klarer det uten lagg. Trur ikke den klarer det med god grafikk iallefall. Jeg vet ikke, vet bare at skjermkortet er veldig dårlig.

 

Det jeg er jeg fullstendig klar over, men opp i 15,4" får og få ett bedre skjermkort ser det utsom... Og det er uaktuelt, må ta liten plass..

 

Kan gjerne linke til noen bedre :p

 

Finner ikke noen bedre enn med 9300m gs skjermkort. Om det kan spille cs uten lag i 1200:800 vet jeg ikke, men det finner du sikkert ut med litt googling.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan gf9300 og ati4500 er imotsettning til gf8400?

 

ati4500? Aldri hørt om det. Sikker på at du ikke mener Intel GMA4500. Isåfall er det et grafikkort integrert i hovedkortet, noe du skal ligge unna om du skal spille litt.

 

Av de andre to: Mener du 9300m GS og 8400m GT? Det finnes både 9300m G og 8400m GS f.eks, men jeg tipper du mener de to første jeg nevnte. Isåfall er 9300m GS det beste.

Lenke til kommentar
Stor forjell på NVIDIA GeForce 9300M GS og NVIDIA GeForce 8400M GS, ser at 9300 har 512mb minne og 8400 har 128mb minne...

 

Bare sitter om det er vert å betalle de 2ooo,- ekstra får den pcen med 9300gs kortet, den har også 100mhz svakere cpu også...

Link

 

Linken virker ikke. Om det er vært det kommer an på hvor mye du skal spille. Men du skal vite at du får ikke veldig god spillopplevelse med 9300m gs heller.

 

100mhz svakere cpu har veldig lite å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...