Gå til innhold

HP Pavilion DV2899EO C2D T8100 Artist Edition, noe å satse på?


Dyver`n

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøpt deg denne pcen? Sitter å vurdere denne meget sterk.

 

Går det å game litt cs:s på den? Ser at det følger med en fjenkontroll, HDMI utgang og media center, frister enda mere da :)

 

Lurer på hvordan designet på pcen ser ut i virkeligheten? Om det er noen som har testet denne litt vil jeg gjerne høre fra dere. Pc'en kommer nok ikke til å bli brukt så veldig mye til gaming, men litt greit å ha muligheten av og til.

takker for posetive svar:)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Blir vel ikke mye spilling, men kansje litt CS:Source i 1280x800...

 

HP Pavilion dv3550eo C2D P7350

HP Pavilion DV2899EO C2D T8100 Artist Ed (7000,- på elprice, samt likte designet)

 

Er jo greit å spare 2000 + designen var nice. Du får google om det er noen som har erfaringer med CS:S med det skjermkortet.

 

Eg har pc'en og har spillt litt cs:s....men tror ikke eg har spillt det med 1200x800.... det kan bli noe lagg men ikke så mye.... vet ikke om du har kjøpt pc'en men den er til å anbefale..... litt treig i oppstarten, men det er HP kjennt for å vere:P

Lenke til kommentar
Kjøpt deg denne pcen? Sitter å vurdere denne meget sterk.

 

Går det å game litt cs:s på den? Ser at det følger med en fjenkontroll, HDMI utgang og media center, frister enda mere da :)

 

Lurer på hvordan designet på pcen ser ut i virkeligheten? Om det er noen som har testet denne litt vil jeg gjerne høre fra dere. Pc'en kommer nok ikke til å bli brukt så veldig mye til gaming, men litt greit å ha muligheten av og til.

takker for posetive svar:)

 

Designet ser likt ut som på bildet men oppå lokket er det et stort drage hode og mye fancy greier:P kan se om eg får postet et bilde av pc'en

Lenke til kommentar
Kjøpt deg denne pcen? Sitter å vurdere denne meget sterk.

 

Går det å game litt cs:s på den? Ser at det følger med en fjenkontroll, HDMI utgang og media center, frister enda mere da :)

 

Lurer på hvordan designet på pcen ser ut i virkeligheten? Om det er noen som har testet denne litt vil jeg gjerne høre fra dere. Pc'en kommer nok ikke til å bli brukt så veldig mye til gaming, men litt greit å ha muligheten av og til.

takker for posetive svar:)

 

Designet ser likt ut som på bildet men oppå lokket er det et stort drage hode og mye fancy greier:P kan se om eg får postet et bilde av pc'en

IMG.jpg

dr ser u lokket:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...