Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hele verden ble sluppet inn i home i går, kan ikkje forvente at det skal funke helt med en gang.

 

Jeg forventer egentlig det jeg. Når de har hatt såpass lang tid på å forberede seg og vært inne i lukket beta så lenge, så forventer jeg at de har brukt litt av tiden på å skaffe mer enn nok serverkapasitet. Sony av alle selskaper er jo dem som har ekspertisen til å få til noe sånt.

 

Jeg synes det egentlig er ganske patetisk at dette fortsatt er beta. Virker som de er noen skikkelige sinker de dere Sony-programmererne.

Lenke til kommentar

Hahahahahaha, er det mulig. Så utrolig skuffende!

 

Ingenting er nytt eller endret fra Closed Betaen unntatt at de har adda priser på forskjellige ting - 6 kroner for en genser som man skal bruke i et spill og går fort lei av? Hva i huleste er det de tenker med? hvor ble det av "ITS FREE"? Hva med Trohpies? Er jo bedre å betale f. eks at du må ha 10 Bronze for å få de skoa eller noe slikt.

 

40 kroner for sommerhuset? WHAT!? Glad jeg har alle tingene som nå koster penger fra før! For jeg skal ikke bruke en krone på dette en gang.

Lenke til kommentar
De slettet klubben min !

Gidder ikke betale 40 kr for en ny

Det har man visst siden klubbene kom.

Mister man noen klær og møbler også ?

 

Gjentagelse :Har en kompis som ikke finner Home og siden jeg deltok på Closed Beta så vet jeg ikke det , hvor ligger Open Beta for de som ikke var med på Closed Beta ?

Endret av Crumpler
Lenke til kommentar
De slettet klubben min !

Gidder ikke betale 40 kr for en ny

Det har man visst siden klubbene kom.

Mister man noen klær og møbler også ?

 

Gjentagelse :Har en kompis som ikke finner Home og siden jeg deltok på Closed Beta så vet jeg ikke det , hvor ligger Open Beta for de som ikke var med på Closed Beta ?

Neida, de blir :)

Og siden du hele tiden redigere og legger til spørsmålet når eg svarer så; det ligger der vi har det. hvis han ikkje finner det så e det bare å restarte maskinen.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Ingenting er nytt eller endret fra Closed Betaen unntatt at de har adda priser på forskjellige ting

 

Logg deg inn fra din US konto så vil du se at fellesområdet ser helt annerledes ut. I tillegg har de eget Uncharted og FarCry 2 område.

Vel, jeg har ingen US konto på denne PS jeg låner pga. min andre fikk Yellow Light of death. Men fortsatt, felles omerådet anderledes og Far Cry 2 og Uncharted spaces? Og hvorfor fikk ikke EU det?

 

Dårlig.

Lenke til kommentar

var noen tidligere i tråden som sa at klubbhuset kom til å være gratis men at d skal koste penger for ekstra ting?

Dette e jo utrolig skuffende. Folk har gledet seg så lenge, så kommer de med noe drit der alt koster penger?!

Virker ikke som de går veldig hard inn for å vinne konsollkrigen. skal de vinne den må de av og til la noe være gratis.

Kunne de ikke bare lagd et msn-lignende program? slik at man lett kunne snakket med folk mens vi spilte og slikt, den meldingsdriten vi har no e alt for treig.

Lenke til kommentar
var noen tidligere i tråden som sa at klubbhuset kom til å være gratis men at d skal koste penger for ekstra ting?

Dette e jo utrolig skuffende. Folk har gledet seg så lenge, så kommer de med noe drit der alt koster penger?!

Virker ikke som de går veldig hard inn for å vinne konsollkrigen. skal de vinne den må de av og til la noe være gratis.

Kunne de ikke bare lagd et msn-lignende program? slik at man lett kunne snakket med folk mens vi spilte og slikt, den meldingsdriten vi har no e alt for treig.

Ja, et lynmeldingsopplegg kunne vi ha trengt, å sende meldinger hele tiden blir litt upraktisk i lengden

 

Hvor finner man Home for de som ikke var med på Closed Beta ? Har en kompis som ikke finner det

Lenke til kommentar
var noen tidligere i tråden som sa at klubbhuset kom til å være gratis men at d skal koste penger for ekstra ting?

Dette e jo utrolig skuffende. Folk har gledet seg så lenge, så kommer de med noe drit der alt koster penger?!

Virker ikke som de går veldig hard inn for å vinne konsollkrigen. skal de vinne den må de av og til la noe være gratis.

Kunne de ikke bare lagd et msn-lignende program? slik at man lett kunne snakket med folk mens vi spilte og slikt, den meldingsdriten vi har no e alt for treig.

 

Slutt med klagingen og sytingen. Selve home er jo gratis, du kan jo gå hvor du vil, spille bowling, sjakk, biljard, treffe andre. Innholdet kommer etter hvert. Online spilling er gratis i motsetning til M$ sin konsoll, så slutt å klag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...