Gå til innhold

Billige elektriske bilderammer, fotorammer, photoframes?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vet ikke om slike spørsmål som dette er helt proper for forument, men jeg satser: Er det noen som vet om noen billige sånne LCD elektroniske bilderammer (aka photoframes, fotorammer)?

 

Denne, et tidligere juletilbud hos Netshop, så jo .. billig ut. Eneste problem er at den tydeligvis ikke er mer - den der ventet-inn datoen blir pusha, og selve produktet kan man ikke lete opp lenger..

 

Selvfølgelig ALLER helst hos Hong Kong baserte, gratis frakt, under kr. 200 opplegg! Failing that, så er alt av interesse.

 

Takk.

 

(Hadde det ikke vært endel kult med WiFi sånne over hele huset, som man kunne pushe bilder til fra PC'en? Skikkelig synkronisert skifting, alltid nye bilder, mood-control muligheter, lissom..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg en forholdsvis billig fotoramme like etter at de kom på markedet. Skulle jeg ha kjøpt en idag ville jeg lagt litt penger i den (i underkant av 1000 NOK). Grunnen er enkelt og greit at oppløsningen, innsynsvinkel og baklys på de billige er forferdelig. Bare et tips. Se i alle fall på en slik billig ramme fysisk før du slår til er mitt råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...