Swingeling Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hei, jeg hadde tenkt og starte med lotr: online . Så ser jeg at MoM har kommet, starter den etter lvl 50? eller har det kommet nye ting ifra lvl 1-50 også? Er jo ikke noe vits å kjøpe MoM før jeg har blitt lvl 50 hvis MoM ikke "starter" før etter lvl 50 Eller bør jeg kjøpe Shadows of Angmar og MoM samtidig? Takker for svar!
Refi Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg ville nok valgt selv å kjøpe MoM fordi det har også kommet to nye classer. Rune-keeper og Warden er to kule nye klasser som man trenger MoM edition til å spille også. Endret 9. desember 2008 av manidress
Triggers Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Du trenger ikke MoM før rundt level 48 med mindre du har lyst til å prøve de to nye class'ene
-Bratset- Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Syntes helt klart det er vært det! Skule jeg starta helt på nytt ville jeg rolla RNK eller WRD(de to nye class's som er kommet med MoM)
lassaron-jon Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 vel, får det jo billigare om du kjøper begge på ein gang
FBEN Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Jeg ville ha kjøpt Mines of Moria special edition, hvis jeg skulle ha startet med Lotro nå. http://cdon.no/spill/lord_of_the_rings_onl...n_(exp)-4055298
PaoloMaldini Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Fulgte rådet til FBEN med kjøpt av Special Edition. 499 på gamestop var ikke værst. Full pakke med alt fra kart til Soundtrack cd + the one ring. Har to spørsmål angående denne pakka though: Får ikke til å få de tre special itemsa? får kun en kappe? En annen ting jeg lurer på er hvor jeg finner main quest? assa disse "bøkene"?
HebnesO Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Fulgte rådet til FBEN med kjøpt av Special Edition. 499 på gamestop var ikke værst. Full pakke med alt fra kart til Soundtrack cd + the one ring. Har to spørsmål angående denne pakka though:Får ikke til å få de tre special itemsa? får kun en kappe? En annen ting jeg lurer på er hvor jeg finner main quest? assa disse "bøkene"? Etter du har gjort prologen så kommer du videre til noe som heter Volume 1, book 1 chapter 1. Dette begynner i The Prancing Pony i Bree, Bree-land. Men først må du altså gjøre prologen til dette(anbefales). Gøy historie, litt utenom the fellowship, men veldig bra lagd. Lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå