Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Flre enn meg som har lagt merke til "Forelska i lærern" klonen på GTA IV? (På radiokanalen Radio Broker)
Selvin Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jaja, husker så godt når jeg spilte det på PS3'en og første gang hørte den sangen på radioen. Skjønte ingenting Hva heter sangen forresten? Endret 8. desember 2008 av Selvin
Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 She's in love with the teacher ens
pepe2000 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 She's in love with the teacher ens Ralph Mayerz and The Jack Herren Band - The teacher, mener å huske at de spilte den sangen på top 20 sommer konsert for noen år siden...2005-2006 muligens...
Crazy_Man Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 De har jo The seeker fra the who også. phet
Armageddon Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Vet ikke hvor mange timer jeg har spilt på 360'n. men har enda ikke hørt denne sangen på radioen. Da hører jeg som regel på Broker. Mye bra musikk der.
whipslash Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 the kids - she's inlove with the teacher
Crazy_Man Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 hørte den på liberty rock. de hadde noe av queens der også
pepe2000 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 the kids - she's inlove with the teacher Det er Ralph Mayerz på gta...ikke Kids som gjerne hadde originalen. http://uk.youtube.com/watch?v=HDGg98uVkmo&...feature=related Radio Broker Radio BrokerDJ: Juliette Lewis Genre: Alternative rock[4], Indie rock[9] Tracklist: The Boggs - "Arm in Arm (Shy Child Mix)" Cheeseburger - "Cocaine" Get Shakes - "Disneyland, Pt 1" LCD Soundsystem - "Get Innocuous!" The Prairie Cartel - "Homicide" (999 cover) Juliette and the Licks - "Inside the Cage (David Gilmour Girls remix)" Unkle featuring: The Duke Spirit - "Mayday" The Rapture - "No Sex For Ben" Tom Vek - "One Horse Race" Teenager - "Pony" Les Savy Fav - "Rage in the Plague Age" White Light Parade - "Riot in the City" Deluka - "Sleep Is Impossible" The Black Keys - "Strange Times" The Pistolas - "Take It with a Kiss" Ralph Myerz and the Jack Herren Band - "The Teacher" The Greenskeepers - "Vagabond" Whitey - "Wrap It Up" !!! - "Yadnus (Still Going to the Roadhouse mix)" GTA IV Soundtrack
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå