Gå til innhold

Loatheb 25 man 2 manna

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tingen er at Loatheb slår som ei jente, men har en del ekle debuff (13k skade eller noe slikt over en viss tid med jevne intervaller). Det som gjør han vanskelig er at alle healing-spells har 1min cooldown, så healing må roteres og consumables må brukes for å holde seg i live. Den er ikke "vanskeligere" med 2 enn med 25, tar bare mye lengre tid.

Det er ikke CD på heals lengre, det er en debuff på 17 sekund som umuligjør healing. Vinduet imellom forrige og en ny debuff er på tre eller to sekunder, husker ikke helt.

Gjelder ikke det kun 10man-varianten?

Uansett, poenget er det samme. Healing er betydelig redusert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hm mja, kan vel innrømme at jeg tok feil, men fortsatt unødvendig å kalle opp folk, selvom det er kult å være tøff på internett. Kudos til de som gjorde dette men er vel ikke helt den store prestasjonen mtp at man bare kan ta et gitt amount med dmg hver "periode", største prestasjonen her er å finne et raid så tidlig i spillet som ga bort ID'en sin, selvom det sansynligvis var guilden dems ^^

Edit: ang Hydross, sansynligvis gjort den mer en de fleste her da jeg var stuck i en guild som gjorde SSC hver uke selv når atunments på MH/BT ble tatt bort =P Om man ser på det som faser eller ikke så skjønner man fint hva jeg mener når jeg sier at det er faser, så da blir det bare flisespikking for flisespikkingen sin del.

Endret av Cosha
Skrevet
Edit: ang Hydross, sansynligvis gjort den mer en de fleste her da jeg var stuck i en guild som gjorde SSC hver uke selv når atunments på MH/BT ble tatt bort =P Om man ser på det som faser eller ikke så skjønner man fint hva jeg mener når jeg sier at det er faser, så da blir det bare flisespikking for flisespikkingen sin del.
nei, jeg gjorde aldri noe content i TBC, bra du sa ifra for jeg trodde jeg clearet alt. men sikkert bra for dem om de gjorde dette
det er kult å være tøff på internett.
Skrevet

Egentlig ikke, er ikke jeg som kaller folk ting over internett, og det er jeg som har innrømmet at jeg dret meg ut er det ikke? Og det midterste innlegget oser det kanskje ironi av, skjønner at ironi/sarkasme ikke fungerer bra over et forum men det innlegget der trodde jeg da vitterlig folk skjønte var det.

Men for dere som enda ikke skjønner det så kommer det en oppsumering

Jeg trodde ikke på videon, jeg har gjort alt content i TBC, jeg innser nå at videon er teh real deal og jeg har innrømmet det. ja gud så tøff og kul jeg er : )

Skrevet

sorry m8, theres no h8, I think your gr8. De små rampestrekene dine funker ikke på meg grend, jeg orker ikke blir irritert over postene dine desverre, go try fish somewhere else.

Skrevet
sorry m8, theres no h8, I think your gr8. De små rampestrekene dine funker ikke på meg grend, jeg orker ikke blir irritert over postene dine desverre, go try fish somewhere else.

virker som du bruker det du ser på som "flame" som en unskyldning for ikkje å svare på spørsmålet

Skrevet (endret)
Så du HAR gjort Hydross? Med andre ord er du en av de som er med på gratistur med guildet uten å lære taktikkene og soper inn loot? =)

Nei.

Endret av Cosha
Skrevet

Grett, vi legger saken død? Det her ble bare... rart :p

Noen som har noen formening om hva som er beste tankeoppsettet i Naxx atm? Jeg ser for meg Warrior/Druid der druiden brukes som offtank slik at man har 1 mer dps til fights der man kun trenger 1 tank. Men sabla mange som hyler etter paladin tanks inni der :hmm:

Skrevet

Greit med en AoE-tank ja, kan tanke alt trashet mye lettere. Selv vil jeg foretrekke DK + Warrior. DK'en kan gjøre bra DPS om han har litt DPS-gear liggende som han kan bytte til når han ikke trenger å tanke. Warrioren for shouts og en del kjekke triks som Intervene osv

Skrevet
Se på hydrossfilmen, fasene stemmer ikke overense med selve fighten og ang denne filmen, har selv spilt på privatserver så ser ikke hvorfor dette ikke kan være det, og det er jo bare å fortsette å kalle meg ting det får dere bare til å virke så mye mer modene, CUZ INNSULTS ARE COOL ON THE INTERNETS. Confidence through anonymity ftw.

Skjønner ikke hvorfor folk skal sluke alt de ser rått, altså jeg kan godt ta feil men utifra det jeg har lest/sett/erfart skal det være ganske hardt å 2manne loatheb - hvertfall på dette gearlevelet, men for guds skyld skriver man noe så er man jo en idiot etc.

Kudos til de om de gjorde det men jeg tror ikke det er the real deal, så ja - jeg er vel tjukk i huet da?

Troll eller Tard, jeg er ikke sikker.

Skrevet
Se på hydrossfilmen, fasene stemmer ikke overense med selve fighten og ang denne filmen, har selv spilt på privatserver så ser ikke hvorfor dette ikke kan være det, og det er jo bare å fortsette å kalle meg ting det får dere bare til å virke så mye mer modene, CUZ INNSULTS ARE COOL ON THE INTERNETS. Confidence through anonymity ftw.

Skjønner ikke hvorfor folk skal sluke alt de ser rått, altså jeg kan godt ta feil men utifra det jeg har lest/sett/erfart skal det være ganske hardt å 2manne loatheb - hvertfall på dette gearlevelet, men for guds skyld skriver man noe så er man jo en idiot etc.

Kudos til de om de gjorde det men jeg tror ikke det er the real deal, så ja - jeg er vel tjukk i huet da?

Troll eller Tard, jeg er ikke sikker.

er nok en blanding, fulbloods er han ivertfall ikkje :roll:

Skrevet
eneste som forbløffer meg er hvordan de kan spille med så få addons .

mangler jo et hav av info , blir panisk bare av og se filmen

Ser ikke problemet, har selv standard UI, har kun omniCC for timer på cooldowns og recount for en viss oversikt over hvordan folk gjør det på healing og dps.

Går helt fint an det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...