Bareola Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 (endret) Som tittel. Kan bytte konto. Har 70belf priest og 71tauren dk på Laughing Skull. Vil starte DK på ravencrest da en kompis spiller dær. Er også villig til å kjøpe kontoen din. Endret 8. desember 2008 av Bareola
Gnimmels Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Er vel ikke lov med kjøp/salg av kontoer osv. her... En ting som kanskje fungerer for deg da: Migrer til en PVE server, mekk en DK, og migrer så DKen fra PVE serveren til ravencrest:) Ikke helt sikker på at det funker da:P
E7ite Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Kan ikkje transferre DK til ein server du ikkje har ein 55+ på.
Bareola Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 eeek, ante ikke at det ikke var lov... kan vell ikke migrate fra pve til pvp heller?
John Keats Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Kan ikkje transferre DK til ein server du ikkje har ein 55+ på. Jo
Christeven Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 kan vell ikke migrate fra pve til pvp heller? jo
Bareola Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Så jeg kan migrate min horde char til pve, lage en alliance DK og migrate den til PVP? Dette er helt 100% sikkert? vil vite før jeg bruker for mye penger på å finne det ut
Bareola Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 nvm, fant ut at det går faktisk ant. Takk for hjelpen
TSP Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Tråden stenges grunnet kjøp/salg-tråd. Jeg ber trådstarter lese gjennom retningslinjer og nettikette., spessielt punkt 9. #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i Bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Mvh TSP, brukermoderator.
Anbefalte innlegg