Gå til innhold

Spørsmål om Metroid Prime 3: Corruption


Anbefalte innlegg

Har begynt på Metroid Prime 3: Corruption og kommet 14%. Har holdt på i Bryyo en god stund nå. Men jeg føler at det er så rotete lag opp. Hele tiden må du frem og tilbake, frem og tilbake, reise til et annet sted på Bryyo, så tilbake igjen og sånn fortsetter det. Liker det ikke, så det jeg lurer på er om resten av spillet er det samme? Er dumt hvis det er det fordi spillet kunne blitt bra, det har flott grafikk og god spillbarhet og små og enkle gåter som er artige å løse. Men dette med at det er så rotete ødelegger desverre for meg :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er delvis enig i det med Bryyo... Jeg syntes ikke det var så mye frem og tilbake der, men er det noe du absolutt ikke får til, er det bedre å få et raskt hint fra en walktrough, en å sitte å rive seg i håret i en halvtime. Jeg syntes spillet ble bare bedre når jeg kom mer uti det med flere powerups og slikt. Jeg vil uansett anbefale deg å fortsette å spille. :thumbs:

 

EDIT: forresten, det er en plass på bryyo der du finner et "hull i fjellet" du kan rulle inn i. Jeg satt i hvertfall 40 minutter før jeg fant det... irriterende. (Men i slike situasjoner BRUK WALKTROUGH!)

Endret av simena1
Lenke til kommentar

Ja jeg får gi det noen sjanser til, får bruke en walkthrough som du sier. Men det er uansett litt dumt, for min del ivertfall at det er rotete. Er ikke så glad i å reise frem og tilbake hele tiden. Det hullet i fjellet, er det det som du må sprenge bort før du kan rulle inn? Jeg satt fast der over 1 time, og bannet og steikte fordi jeg ikke fant veien. Men så like før jeg ga opp så jeg det. Men har kommet et stykke forbi det nå.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...