Gå til innhold

[Løst] Skuffet over Komplett.no Crazy Week!


Anbefalte innlegg

I går laget jeg en handleliste hos Komplett.no hvor jeg bl.a. skulle kjøpe Popcorn Hour A-110 som var på tilbud i deres Crazy Week! kampanje.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391839

 

Jeg lagret handleliste da jeg skulle legge til noen andre produkter i dag. Til min store overraskelse så jeg i dag at Popcorn Hour ikke lenger er i handlelisten som jeg lagret i går. Den ble slettet.

 

Etter søk på komplett.no fant jeg igjen Popcorn Hour A-110 (oer 500 stk. på lager), men til ca. 500 høyere pris.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=364695

 

Akkuratt samme produkt med forskjellige varenummer.

 

Litt skuffet over Komplett.no at de ikke ville selge produktet slik som det er annonsert:

 

"Fra mandag 1. desember til og med søndag 7. desember inviterer Komplett til Crazy Week!"

Endret av jokab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja... de har 500+ stk. på lageret sitt og kunne like godt hold ut helt til søndag kveld.

 

Jeg skulle kjøpe noen andre ting også, men nå har jeg handlet et annet sted.

Sendte dem mail likevel om at jeg fortsatt er interessert i Popcorn Hour A-110. Får se i morgen om det blir litt handel på meg hos Komplett.no.

Lenke til kommentar

En rekke Off-topic innlegg er slettet, henviser til retningslinjenes punkt 4.

#4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder.

 

Xbox 360-diskusjon er ikke relevant for denne tråden, trådstarter spør ikke om alterantiver til popcorn hour.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM

Lenke til kommentar

Så.. de la ut et produkt i en gitt tidsperiode og du prøvde å kjøpe det etter at denne perioden var over men fikk det ikke til? Jøss, for en drittbutikk ass. Tenk at de våger å skru prisene på produktene sine tilbake til normalt etter at de har vært på tilbud. Maken til frekkhet!

 

*sukk*

 

Jeg opplevde det samme for ett par uker siden da de hadde ett Nikon S610 noe billigere enn vanlig.. Dette var også "forsvunnet" når jeg i slutten av uken hadde tenkt å benytte meg av det relativt gode tilbudet..

 

Hva? Går tilbud ut på dato?! OH NOES!

 

En bestilling er en bestilling når den er sendt/betalt. Å lage en ønskeliste som man ikke bekrefter er ingen bestilling. Det er det samme som å se på en nettbutikk, tenke "Oi, den dingsen der til 1500,- kunne jeg ha tenkt meg å kjøpe!", komme tilbake dagen etterpå, se at den koster 1600,- og bli sint på grunn av det.

Endret av josh909
Lenke til kommentar
Så.. de la ut et produkt i en gitt tidsperiode og du prøvde å kjøpe det etter at denne perioden var over men fikk det ikke til? Jøss, for en drittbutikk ass. Tenk at de våger å skru prisene på produktene sine tilbake til normalt etter at de har vært på tilbud. Maken til frekkhet!

 

*sukk*

 

Er du seriøs? :eek:

Hvis du IKKE kan lese da burde du heller ikke skrive noe du ikke skjønner. Les FØRSTE posten min en gang til!

*HINT* - tilbud fra 01.12 t.o.m. 07.12. Jeg skulle bestille 07.12.

Endret av jokab
Lenke til kommentar
de har vel et visst antall som er på salg den uken.

og når de går tomt, så blir det normal pris igjen.

 

Ja, det var sikkert det som skjedde. Jeg var likevel litt overrasket da jeg aldri før har merket at de har endret på tilbudsvarer i Crazy Week! Særlig ikke når de hadde 500+ stk. av samme produktet på lageret.

Men, som sagt, nå er jeg strålende fornøyd med rabatten jeg fikk.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare bruke mkv2vob eller noe og forandre mkv-filene til noe som xbox/ps3 takler? Funker strålende og tar jo null tid :)

 

Ja... si det. Det har jeg ikke tenkt over. :hmm:

Synes likevel at det er mer elegant å bare slenge en 1TB HDD inni Popcorn og kopiere multimediefiler på den.

I tillegg kan den avspille ISO filer direkte fra HDDen. DivX støtter den og (vet ikke om Xbox gjør det).

Jeg vil ikke streame filer, men vil ha de liggende på disken.

 

 

Xbox har HDD på 120GB, og det er ikke så mye. Jeg har allerede installert alle Lego spill (for ungen) til å spille direkte fra HDDen, og det tar også litt plass.

Lenke til kommentar
Hva? Går tilbud ut på dato?! OH NOES!

 

En bestilling er en bestilling når den er sendt/betalt. Å lage en ønskeliste som man ikke bekrefter er ingen bestilling. Det er det samme som å se på en nettbutikk, tenke "Oi, den dingsen der til 1500,- kunne jeg ha tenkt meg å kjøpe!", komme tilbake dagen etterpå, se at den koster 1600,- og bli sint på grunn av det.

 

Som trådstarter nevner, det er jo grunn til å tro at tilbudene skal vare så lenge de er annonsert gjeldende (!)

Lenke til kommentar
Så.. de la ut et produkt i en gitt tidsperiode og du prøvde å kjøpe det etter at denne perioden var over men fikk det ikke til? Jøss, for en drittbutikk ass. Tenk at de våger å skru prisene på produktene sine tilbake til normalt etter at de har vært på tilbud. Maken til frekkhet!

 

*sukk*

 

Jeg opplevde det samme for ett par uker siden da de hadde ett Nikon S610 noe billigere enn vanlig.. Dette var også "forsvunnet" når jeg i slutten av uken hadde tenkt å benytte meg av det relativt gode tilbudet..

 

Hva? Går tilbud ut på dato?! OH NOES!

 

En bestilling er en bestilling når den er sendt/betalt. Å lage en ønskeliste som man ikke bekrefter er ingen bestilling. Det er det samme som å se på en nettbutikk, tenke "Oi, den dingsen der til 1500,- kunne jeg ha tenkt meg å kjøpe!", komme tilbake dagen etterpå, se at den koster 1600,- og bli sint på grunn av det.

 

Du har virkelig lest og forstått hva dette dreier seg om. Du burde først lære det hva ordene "til og med søndag" betyr, for så å sjekke datoen på posten til trådstarter. Stå på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...