Gå til innhold

Ny firmware til E71, men ikke for Telenorkunder...


Anbefalte innlegg

For en måned siden dukket det opp en ny firmware til Nokia E71 [LINK]. Hvor lang tid må man påregne før Telenor godkjenner denne slik at jeg kan oppdatere via Nokia Software Updater?

 

Jeg har oppgradert en slik telefon hos en Nokiaforhandler. Kan da lure NSU til å oppgardere andre telefoner av samme modell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en måned siden dukket det opp en ny firmware til Nokia E71 [LINK]. Hvor lang tid må man påregne før Telenor godkjenner denne slik at jeg kan oppdatere via Nokia Software Updater?

 

Jeg har oppgradert en slik telefon hos en Nokiaforhandler. Kan da lure NSU til å oppgardere andre telefoner av samme modell?

 

Telenor godkjenner den? Hva mener du? Jeg har Telenor og oppgraderte min forrige uke.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+8745264
Fikk du oppgradert til vesrjon 110.07.127 via Nokia Software Updater? Jeg har prøvd med 3-4 forskjellige telefoner (jobber som IT-ansvarlig) uten at det går. Får kun anledning til å reinstallere versjon 100.07.76.

 

Jeg får akkurat det samme..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

Jess, jeg sendte en naggemail om det til Nokia. Sliter nemlig noe heftig med å sette opp Exchange på den firmwaren jeg har nå, og det skal visstnok være en del bugfixes for dette i den nye versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...