Xsandri Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 hei! jeg har akkurat rerollet Alliance, og stortrives med det. Er lvl 27 nå, og begynte for noen dager siden, jeg har hatt herbalism og Alchemy som proffesions siden lvl 5, og ligger nå på 215 herbalism og 210 alchemy. Jeg har tjent ganske fett på herbalism og alchemy, vel ja.. Mest herbalism faktisk. Jeg har nå kjøpt 16 slots bagger for 43g og har sendt 50g til en bank-character. Så jeg er redda fram til lvl 30, når det gjelder mount. jeg har akkurat blitt lei Alchemy, men er fortsatt litt glad i herbalism, så jeg lurte på: Er det noen ting å anbefale når det gjelder proffesions? Jeg har tenkt på herbalism / enchanting, siden da kan jeg tjene litt penger. Men i ettertankte der, så trenger jeg jo egentlig ikke herbalism, siden jeg allere har råd til mount ++ så..lang post ja.. noen 'reccomends'på proffesions her? D: vil helst unngå mining og skinning, hvis mulig, siden venne mine har det takk! :!:
Tordenflesk Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hva jeg gjør for øyeblikket: Hunter-main Herbalism + Skinning: Tjente 2000-2500G på å levle det 0-375. Omtrent det samme fra 375-450 DK-alt Enchanting + Inscription: har levlet disse til outland-nivå(Ench:268, Insc: 355), og har tjent greie penger på å selge "ferdig-enchants" på AH til andre spillere som ikke gidder samle sammen mats og mase i timesvis i trade etter enchantere . Valget av proffesions kommer ann på hva du vil oppnå. Vil du tjene cash kjører du Herbalism+skining. LIker du å lage ting går du får Herbalism+Alchemy/Inscription. Endret 7. desember 2008 av Tordenflesk
Xsandri Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Jeg vil helst lage ting, siden jeg synes det er en del mer spennende. Den tingen jeg først kommer på jeg _trenger_ penger til etter 60% mount, er 100%. Men på mage'n min på horde fikk jeg råd til den ved å selge crap fra outlands quests. Så jeg vil helst kunne lage mye spennende, og kose meg skikkelig med proffesions! trenger ikke tjene så mye penger, gjør ikke noe om jeg tjener da, men det skal være gøy EDIT: trenger man ikke herbalism for inscription da? hittill har jeg lyst til å ha enchanting, men er ikke sikker hva jeg skal ha på den andre.
Bear^ Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Tjente de vel 550G det kostet for paladin mounten min ved å plukke opp alt som droppet av mobs jeg drepte når jeg levlet fra 1 til 60 i Azeroth. Anbefaler å ta 2 gathering professions, f.eks mining/skinning. Når du kommer til 80 dropper du en av dem og velger en motpart som gjør nytte av det gathering professione som du har, om du dropper mining velger du leatherworking. Sett da at du har solgt all ore du har samlet under leveling men beholdt alt du har skinnet så skulle du både ha en feit slump penger samtid materials nok til å levle godt med leatherworking. Selv valgte jeg mining/skinning og droppet skinning etterpå til fordel for blacksmithing, funker meget godt.
Xsandri Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Det hørtes veldig bra ut det du sa, men jeg tror det vil kræsje litt :/ Og det blir egentlig vanskelig for meg å starte mining/skinning siden jeg allerede er såpass level. vel så jeg føler litt for: herbalism / Scribe herbalism / enchanting ( og spare herbs helt til lvl 80, og bytte herbalism til scribe) Jeg har egentlig en god følelse for scribe og enchanting, så jeg er ikke sikker :/
Bear^ Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Har envær sin smak, jeg har tailoring/enchanting på magen min fordi jeg har en main, nå level 75, som samler inn materialet for meg. Sender somregel alt av grønn dritt til magen min for disenchanting.
Xsandri Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Jeg har fått snakket litt med en venn av meg, og jeg tror jeg går for herbalism/scribe. Da kan jeg fortsatt tjene penger, men også ha det gøy med glyphs etc. takk for hjelpen alle sammen! :!:
JuC1y Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hei, jeg har tatt alcehmy og enchanting som proff tror du jeg tjener masse penger av det?
decophly Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Har flere ganger prøvd å få til enchanting. Går rett vest hver gang.
Bear^ Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hei, jeg har tatt alcehmy og enchanting som proff tror du jeg tjener masse penger av det? Du blir å bruke mye penger på det i alle fall, enchanting er sabla irriterende å levle opp, spesielt om server prisene på Auction house er totalt møkket opp. Om du er i en levelingprosess vil jeg si at at kombinasjon hvor du har herbalisme, skining eller mining kombinert (f.eks skinning/Mining) er et godt valg. Kjøp deg de største baggene du kan finne (får vel Bind on Equip bagger som har rundt 24 slots, koster mye dog) og plukk med deg så mye rask du får til. bruk en bag addon som skiller mellom junk, de tingene du har samlet og quest items/drikke/pots etc. Rask med deg alt du kan når du springer rundt og quester.
JuC1y Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Okei, men nå har jeg jo de to som proffs hvordan kan jeg bytte?
Bear^ Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 K (skill tabben), klikk på skill, klikk på den lille røde rundingen ved siden av levelen med en strek gjennom, bekreft. Profession fjernet.
JuC1y Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Okei, tusentakk så hvilken proffessions anbefaler dere for meg? jeg har lyst til å tjene mest mulig penger:P jeg er night elf priest på level 9 xD
E7ite Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Så lenge du har mining på lvl 9 + eit til valgfritt gathering profession(skinning f.eks så du slepp bytte på tracker heile tida) så tener du mykje gold. Copper er det som blir solgt mest av på AH fremdeles.
JuC1y Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 okei, jeg har de to proffesionene nå tusentakk
Grand Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jeg hadde ca 1000g+ i lvl 40 med shamanen min, uten hjelp fra noen. Eneste jeg hadde var mining og solgte alt som droppa for meg og det jeg fikk fra mining.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå